תחזית אסטרולוגית שבועית

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 12/05/17 ועד 18/05/17
מזלות

טלה: אירועים שהתרחשו בחייכם לאחרונה מפיחים בכם תקווה והתלהבות מחודשת, ובתוך לבכם נובטת אט אט תחושת אחריות מלווה באמונה שיש לכם את היכולת לקום ולעשות למען עצמכם. הזדמנות למימוש של רעיון או של עשייה חדשה עולה על הפרק. הקלפים מבטיחים שאם תנצלו את הפוטנציאל הטמון בתקופה זו, ביטחונכם העצמי יתחזק ותוכלו לקדם את עצמכם הן בתחום הקריירה והעשייה והן בתחום האישי והזוגי. לאלו מכם השוקלים להתחיל וללמוד, זוהי תקופה טובה לקבלת החלטה חיובית בנושא אשר תוביל להצלחה. בעבודה: אתם יצירתיים ופעילים וזה מוסיף לשמכם הטוב. תגמול והערכה מצד הממונים לא יאחרו לבוא. לאלו שמחפשים עבודה: נכונות לעבוד מחוץ למקום מגוריכם, תזמן בעבורכם הזדמנויות חיוביות. כספים: יש לכם דחף לבזבז אך הדבר אינו רצוי כלל וכלל. בתחום זה יהיה עליכם להפעיל שיקול דעת הגיוני. הקלפים מצביעים על כך שכל שקל שתחסכו היום יניב תוצאות חיוביות בעתיד. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרויות חדשות במקומות בלתי צפויים. היו ערניים ונצלו בתבונה את האינטואיציה בה התברכתם, שבעזרתה תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר בעבורכם. זוגיות: בן זוגכם חש מחסור. ייתכן ולאחרונה אינכם מעניקים מעצמכם כבעבר, שאלו את עצמכם למה? הבנת הגורמים תאפשר לכם לתקן ושיתופו של בן הזוג בלבטים שלכם יקל עליכם את התהליך. שבוע טוב, ל"ג בעומר שמח ואלוהים אתכם!

שור: חשוב לכם מאוד כיצד אתם נראים בעיני אנשים אחרים ומה הם חושבים עליכם. אם רק תרפו מהחשיבות שאתם מיחסים לדעתה של הסביבה עליכם, ותתחילו לבצע את אשר נפשכם מורה לכם, ללא חשש מה יחשבו או יומרו עליכם האחרים, תוכלו לחוש בשיפור ניכר במצבכם האישי והנפשי. רדיפת כבוד היא סימן לכך שאינכם מעריכים מספיק את עצמכם. אנשים שמרוצים באמת מרמת ההישגים שלהם, אינם זקוקים להכרת החברה על מנת לשכנע את עצמם שהם בעלי ערך. אם אתם מאמינים בעצמכם, לא אכפת לכם מה חושבים האחרים. החלטה או בחירה שעשיתם לאחרונה, מסתמנת כבחירה נכונה. נכון שאולי תהליך זה כרוך בהשקעה כספית, אך אל חשש. תגמול נאות על השקעתכם ב"ה לא יאחר להגיע. בעבודה: שינויים שמתרחשים במקום עבודתכם מחייבים אתכם למצוא אלטרנטיבה אחרת למימוש עצמי. יתכן שעליכם לעבור הסבה מקצועית או לצאת ללימודים והתמקצעות אשר יאפשרו לכם לצעוד שוב בדרך המלך. הבריאות של מישהו אחר מעסיקה אתכם והבחירה בין לשתוק או להביע את דעתכם היא קרדינאלית לגבי עתידו הבריאותי. זוגיות: נשות מזל שור חשות לבד, גם אם הן מצויות בתוך מערכת זוגית שלכאורה, יש בה הכול. כדי להפיג את תחושת הלבד שמקננת בלבכן, יהיה עליכן להקפיד וליצור תחומי עניין משותפים עם בן הזוג. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו זמן נהדר להתחיל ולהשקיע את המאמץ הדרוש כדי ליצור את החלום. לרווקים: זהו שבוע חיובי, הקפדה על מראה חיצוני הולם, נקי ומסודר, תזמן לכם את האפשרות להכרות מעניינת. שבוע מבורך, ל"ג בעומר שמח ואלוהים אתכם!

תאומים: תקופה טובה להתחברות אל האני הגבוהה שלכם אל היועץ הפנימי. הצורך לרפא את עצמכם מחלחל לתודעתכם כבר זמן רב. הקלף השבועי שלכם – הכוהן הגדול, מכוון בעיקר לריפוי רגשי ורוחני שכולל בתוכו מספר שלבים: 1. ריפוי וגמילה מהרגלים רעים 2. הימנעות מחשיבה שלילית. 3. התחברות לאמונה והתגברות על רגשות שליליים. עשיית הדבר הנכון בלב שלם, תאפשר לכם להתחבר אל היועץ הפנימי שקיים בכם. כדי שיכוון וידריך אתכם. במידה ואינכם מצליחים לעזור לעצמכם, פנו לייעוץ והכוונה של איש מקצוע. בבית: ויכוח וחוסר הסכמה עם חברים או בני משפחה חייב להתברר ומהר. התעלמות מכוונת והטמנת הראש בחול רק יחמירו את המצב. נכונות להקשבה ונטילת אחריות אישית מצידכם תוכל לשחרר אתכם מהסוגיה הזו במהירות יחסית. רומנטיקה וזוגיות: זהו זמן לתת, להעניק ולקבל בחזרה. לרבים מבני מזל תאומים יש את התחושה שבן הזוג אינו עושה מספיק על מנת לשמר ולטפח את הזוגיות והוא למעשה סומך עליהם בכל הקשור לנקיטת יוזמה וליצירת אווירה מתאימה שתוביל לזוגיות בונה. מומלץ לשוחח עם בן הזוג וללבן סוגיה זו. לרווקים: זהו זמן חיובי שיאפשר לכם להציג את עצמכם באור הנכון. שימוש מושכל באסרטיביות ובביטחון עצמי, יקדם את מטרותיכם. בכול מקרה, זהו העת לרומנטיקה, ליצירת מערכת יחסים חדשה או להתקרבות ולהתחדשות רגשית במערכות יחסים קיימות. שאו ברכה, ל"ג בעומר שמח ואלוהים אתכם!

סרטן: בלבול רגשי כזה או אחר מקשה עליכם לקבל את ההחלטות הנכונות. חשוב לזכור שהישארות ממושכת בכאוס רגשי, יובל לבסוף למצב שאין בו כול חפץ ולכן מומלץ בחום למהר ולפתור סוגיות רגשיות. בשבוע הקרוב, משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שכבר זמן מה אתם טרודים ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל ניתן לראות על פניכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשתכם. השבוע עליכם לקבל הכרעה לגבי נושא שמעסיק אותם. המשך ההתלבטות יגרום לכך שדברים שאמורים להגיע יתעכבו, והדבר עשוי לפגום בביטחונכם העצמי. לכן הגיע העת לנהוג בהיגיון, "לחתוך" דברים ולקבל החלטות שיאפשרו לכם להמשיך ולהתקדם. מערכות יחסים שהתערערו לאחרונה גרמו לכם לעשיית חשבון נפש שבסופו התברר שאולי מיהרתם להסיק מסקנות. כעת עם חלוף הזמן אתם חשים שאולי לא מיציתם את כל האפשרויות הקיימות על מנת לפתור את הבעיות ברוח טובה יותר. אלו מכם שלא יתביישו להודות בטעותם יקבלו הזדמנות נוספת לתיקון. עבודה: נסיבות חיצוניות גורמות לכך שלאחרונה אינכם משקיעים את מלוא האנרגיה הדרושה לביצוע המטלות שניצבות בפניכם. התוצאות אותן השגתם, תואמות את יחס השקעתכם בנושא. על מנת להביא לשיפור בעבודה, יהיה עליכם להתעשת ולהתחבר שוב אל המוטיבציה שמאפיינת את האריות. זוגיות: לאחרונה אתם מוצאים את עצמכם מתמקדים בדברים השליליים המצויים בזוגיות שלכם והדבר גורם לכך שאתם מאוכזבים מציפיות שלא התממשו. הקלפים מצביעים על כך ששיחה עניינית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת, תאפשר לכם להפיג בלבול רגשי וחוסר ודאות, ובכך תוכלו להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם. שבוע טוב, חג מדורות שמח ואלוהים אתכם!

אריה: שבוע חיובי בפתח והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים, ולמרות שלעיתים שיש עייפות או חולשה כזו או אחרת, אתם לא מרימים ידיים ואינכם נכנעים לקשיים. התנהגותכם הנחושה, האמונה שבליבכם וכוח הרצון, יעזרו לכם ב"ה לממש תקווה, שאיפה ולהפוך חלום למציאות. אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה. בבית: בעיות/תקלות שקשורות במים מעסיקות אתכם. בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. זוגיות: רצון לחום, למגע גוף (לא מין), ליחס אמפטי ואוהב, לרומנטיקה, רצון לחוש נאהבים וחשובים למישהו. כן, אהבה זה דבר נפלא! וחבל שרבים מכם אינם מממשים את האופציות שטמונות בזוגיות, והדבר דומה למכונית בעלת חמישה הילוכים שהנהג בוחר לנסוע על הילוך שני בלבד. תהליך זה יוצר שחיקה ובזבוז מיותר של אנרגיה. רוצים שינוי? קחו אחריות! זה לא קשה וזה לא הרבה לעשות מעשה קטן כדי שתוכלו לטעום שוב את טעם הדבש שיש לתא הזוגי לתת לכם. לרווקים שביניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת לרצות את הצד שכנגד היות שאתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. שבוע מבורך, ל"ג בעומר שמח ואלוהים אתכם!

בתולה: השבוע יהיה עליכם לתת ביטוי לפן השכלתני וההגיוני שהתברכתם בו. הפעלת שיקולים רגשיים לגבי נושא או עניין המעסיקים אתכם תגרום לכך שלא תשיגו את מבוקשכם. שיפוט שקול ומאוזן של הדברים יאפשר לכם לנהוג ביושר, בראש ובראשונה עם עצמכם ולאחר מכן עם הסובבים אתכם. כמו כן יהיה עליכם לקחת בחשבון את הצדק הרוחני והקוסמי שקיים בעולמנו. צדק זה בא לידי ביטוי בכל דבר שאתם עושים כך שלמעשה, מעשיכם ישפיעו על עתידכם לטוב או לרע. עקרון הגמול מבטיח לכם שעל מעשה טוב תקבלו טוב לכן היו הוגנים וישרים. בעבודה: אתם חשים צורך בשיפור אשר יציב אתכם במקום טוב יותר, אך עליכם לדעת ולהבין כי דברים אינם מתרחשים מעצמם ועל מנת שתוכלו להתקדם יהיה עליכם לבצע מהלכים כאלה ואחרים, אשר יעידו כי אתם אכן ראויים לקידום המבוקש. לאלו מכם שנמצאים בהליך משפטי כזה או אחר- אל חשש, בקרוב מאוד העניין מסתיים והצדק יצא לאור. זוגיות: לאחרונה אתם מוצאים את עצמכם מתמקדים בדברים השליליים המצויים בזוגיות שלכם והדבר גורם לכך שאתם מאוכזבים מציפיות שלא התממשו. הקלפים מצביעים על כך ששיחה עניינית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת, תאפשר לכם להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם. חשוב לדבר בטון רגוע, להביע אי הסכמה בצורה מכובדת, לדבר בצורה שקולה ולוותר על הצורך בלהיות צודק. שבוע מבורך, ל"ג בעומר שמח ואלוהים אתכם!

מאזניים: רבים מכם ימצאו את עצמם השבוע קצת עייפים, "כבדים" קודרים וסגריריים. מצב הרוח לא משהו, ואחרי אופוריה קטנה שחוויתם לאחרונה, מגיע שלב שבו אתם מתחילים לעכל באמת את כל התהליך שעברתם. הקלף השבועי שלכם מלמד, שאתם נמצאים בנקודה בה אתם עדיין בשלב של חיפוש כזה או אחר. אצל חלקכם מדובר בחיפוש רוחני/עצמי/זוגי, שיפתח לכם דרך ונתיב שבו תחושו בטוחים. ואצל חלקכם מדובר, בחיפוש חומרי/פיזי/כלכלי של מקום מגורים, עבוד יציבה, הכנסה קבוע וכדומה. תהליך החיפוש גוזל אנרגיה ויוצר מתח ודאגה. כדאי לזכור! שברגעים כאלה של שפיפות רוחנית, יש מי שיכול לעזור. רב, פסיכולוג, חבר טוב, בן זוג, ייעוץ רוחני, אח וכדומה. תהליך השיתוף יאפשר לכם לראות את מצבכם גם מנקודת מבט אחרת. בעבודה: לרבים מכם מנקרת במוח השאלה מה לכל הרוחות אני עושה במקום העבודה הזה? תהליך זה משקף את העובדה כי הגיעה העת לתכנן את העתיד המקצועי שלכם. היכולת להבחין בין יעוד לקריירה יאפשר לכם לעשות את הצעדים הנכונים. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, בואו לייעוץ והכוונה. בית: האנרגיה בבית איננה טובה, הדבר יוצר מתח מסוים בתוך הבית. טיהור הבית מאנרגיות שליליות יאפשר לכם להקל על האווירה. זוגיות: תחושת זקנה מרחפת מעל זוגיותכם. חוסר בתקשורת גורם לדברים להשתבש. שילוב של מעט סבלנות בחיי הזוגיות לא יזיק. במקביל, כדאי ומומלץ לפנות לבן הזוג ולדבר על כל מה שמציק לכם. שיחה שתתנהל בנועם, ברכות וללא מחסומי בושה, תוביל למציאת פתרון מניח את הדעת. לרווקים: תהליך החיפוש אחר "האחד" נמשך אך מועמד מתאים, אין. אולי בשבוע הבא ב"ה. מעבר דירה ושינוי/שיפוץ במקום המגורים הופכים לצורך. שבוע מבורך, חג מדורות שמח ואלוהים אתכם!

עקרב: המהות של השבוע מדברת על כניסה למסגרת מחייבת ועל לקיחת אחריות אישית להצלחת תהליך כל שהוא. החלטתכם לאכוף על עצמכם חוקים נוקשים של התמדה, אחריות, משמעת עצמית ונחישות. כל הכבוד, החלטתכם החיובית! היא תוצאה של תהליך שמקורו במודעות עצמית כזו או אחרת שפתחה לכם את הדלת להבנה ברורה ומוחשית, שגורל חייכם נתון בידכם. השבוע יהיה עליכם למשול באגו שלכם. שליטה זו תמנע מכם הסקת מסקנות חפוזות שעשויות להוביל אתכם לקבלת החלטות שגויות. ויכוחים עם חברים, ידידים ובני משפחה עשויים לצאת מכלל פרופורציה. הקלפים ממליצים לכם לא לעמוד על קוצו של יוד ולגלות נכונות לעיגול פינות ולוויתורים. בעבודה: מילת המפתח של שבוע זה היא נחישות, אסרטיביות והתמדה. שימוש נכון ומושכל בכלים אלו יאפשר לכם לקדם נושא או רעיון שחשובים לכם. זוגיות: מערכת היחסים בה אתם מצויים מקרטעת. למעשה, ניתן לומר שבשלב זה אתם מרגישים מנוצלים ונמאס לכם להיות הצד שמוותר כל הזמן. עליכם לדעת שכל עוד לא תשוחחו עם בן הזוג על כל מה שמפריע לכם, תחושו תמיד כקרבן ותחושה זו עשויה לחבל באיכות הקשר. עניינים שקשורים בשינוי הרגלים ואורך חיים בריא מעסיקים אתכם ומציבים בפניכם אתגר לא קל אך משתלם ביותר, כמו למשל: להפסיק לעשן או להתחיל לאכול נכון כדי להיות בריאים. אצל חלקכם, יש להיערך להתמודדות מול גופים ממשלתיים כמו בתי משפט, ביטוח לאומי, מע"מ, רבנות, מס הכנסה, צה"ל וכדומה. שבוע מוצלח, חג מדורות שמח ואלוהים אתכם!

קשת: שבוע טוב בפתח. התחברות לחשיבה חיובית היא המפתח לשינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. השבוע יש לקשתים אפשרות נפלאה לעשות, לקדם, להגשים ולהשיג את כל אשר תרצו. הקלפים מצביעים על כך שכעת אתם מחוברים לאמונה בעצמכם וביכולות שלכם לעשות ולבחור בטוב ביותר למען עצמכם. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר לכוח הרצון ולאמונה בצדקת דרככם, ובעזרת השם עשו והצליחו! בעבודה: פרויקט חדש או עשייה חדשה בה אתם עוסקים יכול לעלות יפה ולהצליח, כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בכלים שרכשתם עד כה כגון סבלנות, אמונה, נחישות ועוד. ההבנה כי כלים אלו מצויים בהישג ידכם תאפשר לכם להתמודד בהצלחה מול תחושת החשש והפחד אשר עשויים למנוע או לעכב את התקדמותכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה: אל תיפול רוחכם! גם כאן- התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח לחזרה מהירה למעגל העבודה. זוגיות: אתם נדרשים להעניק קצת יותר תשומת לב לבן הזוג אשר לאחרונה קצת הוזנח. אלו מכם שיבחרו למצב את המערכת הזוגית שלהם בראש סדר העדיפויות יגלו כי למרות חילוקי הדעות שקיימים, עדיין ניתן למצוא מכנה משותף עם בן הזוג שנמצא לצדם. שבוע טוב, חג ל"ג בעומר שמח ואלוהים אתכם!

גדי: מתיחות, חוסר שקט ומצב רוח הפכפך יוצרים מצב שלא תורם לשקט הנפשי שלכם. יש להתנהל בזהירות ולדעת להכיל אכזבה ולקיים מריבה מבלי לשבור את הכלים. התפכחות מציפיות לא ריאליות. התמכרות וכניעה לדחפים שלילים כמו שימוש בסמים, שתייה מופרזת, הימורים וכל יצר אחר שמוביל בסופו של תהליך לשבר פנימי ולהרס עצמי. שבוע מאתגר צפוי לבני מזל גדי. רבים מביניכם יאלצו להתמודד עם ההבנה שעליהם להתפקח מאשליה כזו או אחרת שמקננת בלבם מזה זמן רב. בבית: סערה רגשית יוצרת מחשבות מרובות בראשכם והשלב הבא הוא קושי בהירדמות ושינה שאיננה מזינה באופן הנכון את גופכם. מומלץ למצוא משהו לשוחח אתו ולסדר ביחד את הראש. משפחה והורות: אחד מבני הבית (ילדים בעיקר) זקוק לעזרתכם. בקשתו אינה מובעת במילים אלה במעשים שגורמים לכם לכעוס. אך זו דרכו לאותת לכם שהוא זקוק לתשומת לב ולעזרה. היו קשובים לפנייתם ועזרו להם. בריאות: החולשה הכללית בה אתם חשים היא תוצר לוואי של הסערה המתחוללת בנשמתכם (נפש בריאה בגוף בריא) היו ערניים והקשיבו לגופכם. יחד עם זאת אין מקום לחשש, הרשו לעצמכם לנוח ולהירגע. עשו מדיטציה או טיפול הילינג הדבר יעשה לכם נפלאות וישפר את הרגשתכם. כמו כן הקיפו את עצמכם באנשים שאוהבים אתכם ושאבו מהם כוח – אתם לא לבד! הדברים יחלפו בקרוב. זוגיות: תחושת עייפות וחוסר חשק מלווה אתכם. ושאלות שקשורות באמון ויושר אישי במערכת הזוגית מחפשות מענה. לרווקים: לא כול הנוצץ זהב… ודַּי לְחַכִּימָא בִּרְמִיזָא. מומלץ להחיל על הכרויות חדשות שהחלו לו מזמן את מבחן "כוסו, כיסו וכעסו". הריון או עיסוק בו ובתוצאותיו עולים על הפרק ורצון לאימהות מתעורר אצל חלק מנשות גדי. ל"ג בעומר שמח, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!

דלי: שבוע חיובי ניצב בפתח. הערך העצמי והדימוי העצמי משתפרים. השבוע נפתח בעבורכם חלון הזדמנויות לטפל, ללבן ולהגיע להסדר שקשור בניהול מערכות היחסים שלכם (זוגיות וקריירה). אלו מכם שינצלו זאת בתבונה, יזכו תוך זמן קצר לשיפור והקלה שיפתחו בפניהם דף חדש. נסיעה או טיול קצר עולים על הפרק והדבר יבוא לידי ביצוע בחודש הבא. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. בכל הקשור לזוגיות ניתן לומר שהשבוע הקרוב מביא עמו הפתעות נעימות אשר אמורות להעיד כי מעשים והחלטות אשר קיבלת לאחרונה היו טובים ויעילים. זהו זמן טוב לאהבה ולהפגנת רגשות חיוביים כלפי בן הזוג. התפתחות רוחנית משותפת ויצירת תחומי עניין משותפים, יאפשרו לכם להעניק לזוגיות שלכם את מה שהיא צריכה באמת. לרווקים: אתם תקשורתיים מתמיד, מרגישים טוב ונראים יפה. זהו זמן טוב להיכרויות חדשות או להתחדשות רגשית במערכות קיימות. אלו מכם שישכילו לנצל את התקופה הזו יזכו גם לקטוף את הפירות… הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. בעבודה: אתם מבצעים את מלאכתכם נאמנה, בחריצות ובשקדנות וניתן לומר שהעבודה משמשת לכם כמפלט קטן למחשבה והרהור. אירוע חברתי או שמחה משפחתית בהם תיקחו חלק יסבו עונג, אך עליכם להיזהר משתייה מופרזת ומהתהוללות יתר. חג מדורות שמח, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!

דגים: המבחן השבועי – היכולת להתמקד בחיובי ולהימנע מהשלילי. השבוע יהיה עליכם להתפכח מציפיות גבוהות מידי וללמוד לקבל ולהיות מרוצים ממה שיש. התפכחות זו תאפשר לכם להשלים עם מצבכם האמיתי ולהמשיך את העשייה שלכם ואת מימוש תוכניותיכם עם ציפיות שתואמות את המציאות. בעבודה: עניינים הקשורים בשכר, ותגמול הולם על עבודתכם, מעסיקים אתכם. המסקנות שרובכם מגיעים אליהן יוצרות בליבכם את התחושה שאינכם מתוגמלים כראוי על עשייתכם. כספים: שליטה וביקורת עצמית על תקציבכם היא צו השעה ויהיה עליכם ללמוד ולעשות זאת בלב שלם וללא תחושת רחמים עצמיים. זוגיות: יש לכם הרבה ביקורת על הזוגיות בה אתם מצויים ובליבכם פנימה הייתם רוצים שהדברים יראו אחרת. ההבנה שגם לכם יש חלק במצב הקיים מחייבת אתכם לקחת אחריות ולברר עם עצמכם איך ומה עליכם לעשות כדי ליצור את תחילתו של השינוי. תשלום של קנס, דוח חנייה או מס כל שהוא, מעיב על מצב הרוח. שבוע מבורך, חג מדורות שמח ואלוהים אתכם!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך