לרגל שבועות "בקיץ הזה תענדי לבן"

לרגל חג השבועות מותג תכשיטי הכסף תומס סאבו משיק:קולקציה לבנה במהדורה מוגבלת בשילוב אם הפנינה ופרח הלוטוס

תומס סאבו, מותג תכשיטי הכסף המוביל, משיק בישראל קולקציה לבנה במהדורה מוגבלת מתוך קולקציית קיץ 2017, בשילוב אם הפנינה ופרח הלוטוס לרגל חג השבועות.

עם בוא האביב והקיץ ולקראת חג השבועות, הקולקציה הלבנה של המותג מאופיינת במראה חגיגי ונקי המשדרת תום ויופי ובאלמנטים אופנתיים המצביעים על סמלי החג שמזמן כבר קיבל את הכינוי – החג הלבן.
הצבע הלבן "הולך" עם כל דבר, הכי מתאים לאביב ולקיץ, אופנתי, טהור המסמל התחדשות.

במסגרת הקולקציה מוצע צמיד צ'ארם קלאב פנינים, הצמיד מקנה מראה אלגנטי, קז'ואל ונשי החל מ-320 ₪, טבעת עלי פרח הלוטוס משובץ יהלומים ב-460 ₪, תליון אם הפנינה עם משולש הכסף הטהור החל מ-540 ₪, עגילי פרח הלוטוס מכסף טהור משובץ יהלומים החל מ-1290 ₪ ועוד .

הקונספט המרכזי של המותג: אד-און (ADD ON) – תכשיטים המתאימים לכל אירוע: קולקציית הצ'ארם הינה קולקציה המהווה מתנה מושלמת לכל הרגעים הקסומים איתם ניתן לקשט ולתכשט בצאר'ם המתאים ועכשיו אפשר לפנק את מי שאנחנו אוהבים במתנה ציונית במיוחד.

מחירים:
צמיד צ'ארם קלאב פנינים – ב-320₪.
טבעת עלי פרח הלוטוס – ב- 460 ₪.
עגילי פרח הלוטוס מכסף טהור משובץ יהלומים – החל מ- 1290 ₪.
צמיד אבנים בהירות מעולם הלאב ברידג לחריטה 320 ₪.
עגילים כסף טהור בצורת 3 עלים משובצים יהלומים 560 ₪ .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך