אולג בוטנקו מונה למאמן הפועל אשדוד

מאמן חדש לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד. אולג בוטנקו שאימן בשנים האחרונות את אס"א ת"א ואת מכבי ראשל"צ, יהיה מאמנה החדש של אשדוד. בוטנקו מחליף את וובה זייקמן שעזב לאחר 5 שנים בקבוצה. בוטנקו: "מאושר להגיע לקבוצה שהיא כמו משפה". היו"ר קושמרו: "זו החתמה משמעותית".
אולג בוטנקו מונה למאמן הפועל אשדוד

יש מאמן לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד. אולג בוטנקו

בוטנקו שחקן בעל עבר מפואר ולא פחות מכך כמאמן, אימן בעבר באס"א ת"א, אותה אימן בשלוש השנים האחרונות ואת מכבי ראשל"צ. בוטנקו נחשב אחד המאמנים הטובים בתחום וללא ספק זו החתמה עם הצהרת כוונות. בוטנקו הוביל את אס"א לזכייה בשלושה גביעי מדינה, והיה קרוב לזכייה בתואר האליפות.

בוטנקו יחליף את המאמן וובה זייקמן שאימן במשך 5 שנים את הפועל אשדוד ועלה איתה מהליגה הלאומית לליגת העל. זייקמן הודיע בסיום העונה כי לא ימשיך בתפקידו ואשדוד החליטה לחפש מאמן בעל שיעור קומה.

באשדוד רוצים העונה להגיע לראשונה בהיסטוריה של המועדון לפיינל פור, שלב שלא הצליחה להגיע עד כה. בנוסף מציבים באשדוד את כל המטרות, כולל גביע המדינה וגביע ווינר, בו זכתה לפני שתי עונות. עכשיו יתחיל בוטנקו בבניית הקבוצה לעונה הבאה.

בוטנקו: ״אני מאוד מאושר ומרוצה להגיע לקבוצה כמו אשדוד, קבוצה שהיא קודם כל משפחה עם אנשים חמים ועם שאיפות גדולות להתפתח. המטרה היא להביא את אשדוד לקפיצת המדרגה הזו שיכולה להביא הישגים גדולים למועדון".
יו״ר האגודה עופר קושמרו:
״זו החתמה משמעותית עבור המועדון שלנו להביא מאמן בדמותו של אולג בוטנקו שידוע כמי שיש לו את הידע והניסיון בפיתוח כישרונות צעירים ולקדם את הקבוצה למטרות הרצויות ואין לנו ספק שהוא גם יצליח בכך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך