אלחמיד יקבל זריקה בכדי לנסות לשחק. גם תום מונד בספק

ביום חמישי, אמור חאתם עבד אלחמיד לקבל זריקה לאחר טיפול נוסף אצל פיזיותרפיסט הקבוצה. המטרה להכשירו. גם תום מונד החולה בספק. בן בן יאיר סיים שוחרר. שחקן בקבוצה: "צריך לגמור עם זה בשבת".
תחילת משחק

אחד הדברים המרכזיים בה התעסקו ומתעסקים במ.ס אשדוד השבוע, הוא חאתם עבדל אלחמיד. באשדוד רוצים לראות את השחקן שסובל מכאבים בשרירי הבטן, משחק בכל זאת, מול הפועל ת"א (19.00, הי"א), בשבת. בקבוצה מנסים להכשירו כל השבוע והוא עובר טיפולים אינטנסיביים אצל פיזיותרפיסט הקבוצה, אורי ביינרט. בחמישי הוא אמור לקבל זריקה לאחר טיפול נוסך ובשישי כנראה ידעו את מצבו לקראת המשחק.

מי שעוד בספק הוא תום מונד, שחולה. מונד כזכור בתחילת העונה חלה "במחלת הנשיקה" ומאז הוא מידי פעם חש ברע. הוא ינסה לשחק, אבל גם הוא יידע אם יוכל להיות כשיר, רק בסמוך למשחק בשבת.

שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק מול הפועל ת"א: "צריך לנצח את המשחק הזה, לגמור עם זה, לנצח ולהבטיח עוד עונה בליגת העל. הם יגיעו עם קהל רב, אבל אנחנו את שלנו צריכים לעשות. אנחנו מחכים כבר למשחק".

בעניין אחר, בן בן יאיר, קשרה של הקבוצה, שהצטרף העונה, עזב את הקבוצה 3 מחזורים לסיום. המאמן רן בן שמעון החליט על הצעד המשמעתי, בעקבות תקרית לפני המשחק מול הפועל חיפה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך