שי דורון תצא לטיול לאוסטרליה ותחזור בדצמבר למכבי בן אשדוד

למי שתהה מה יהיה עם קפטנית מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, בעונה הבאה, אז מסתבר שיש החלטה. שי דורון, תצא לטיול באוסטרליה, תשחק שם בליגה ואמורה לחזור בדצמבר למכבי בן אשדוד. פגישה עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, שזוכה להערכה בקבוצה, צפויה בעניין התוכניות לעונה הבאה. הקבוצה רוצה "יורוליג", לראשונה בתולודתיה.
שי דורון בימים אחרים (צילום: עודד קרני )

במכבי בן אשדוד נהנים עדיין מהאליפות הטרייה הרביעית ברציפות והחמישית בסך הכל, אבל עדיין חושבים גם עלה עונה הבאה. פגישה עם ראש העיר, אמורה להערך בנושא העונה הקדומת וזו שתבוא. באשדוד חושבים קדימה ורוצים להכין תוכנית עבודה בסיסית לגבי המטרות והאמצעים להישגים, כמובן בשיתוף עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, שזוכה להערכה רבה בקבוצה.

הנעלם הגדול הייתה שי דורון. דורון הודיעה בעונה שעברה שהיא מתכוונת לפרוש מכדורסל בארץ ואמרה אז בראיון "למגזין אשדוד", כי היא רוצה לשחק בלגיה האוסטרלית. מה שמסתמן כרגע הוא שדורון תצא לטיול לאוסטרליה, במהלכו היא גם תשחק בליגה האוסטרלית, שבאופן יחסי אינה ליגה ארוכה ולאחר מכן היא תגיע חזרה למכבי בן אשדוד , בסביבות חודש דצמבר ואז תשחק עוד עונה אחת. כך שאולי היא תחסר בחלק מהזמן, אבל בגדול תהיה עם הקבוצה ברוב העונה.

המטרה באשדוד היא לשמור על רוב הסגל ולצרף אליו עוד שחקנית אחת חזקה, כנראה רכזת. באשדוד רוצים כמו תמיד את כל התארים, אבל גם  "היורוליג", הוא מטרה. אורי בן סימון המנהל המקצועי והמנכ"ל  אמר בעניין: "אנחנו רוצים יורוליג". אם זה יקרה זו תהיה הפעם הראשונה של הקבוצה והעיר אשדוד לקחת חלק בטורניר היוקרתי ביותר לנשים בכדורסל האירופי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך