אשדוד בחמישי בנהריה. נואלס עשוי לחזור

פרסטון נואלס שחקנה של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, אמור לחזור לאחר כחודש של פציעה בכף ידו. נואלס שלא נותח, ייבדק וייתכן שיוכל לחזור. לאשדוד 4 זרים והוא יהיה החמישי. מאחר ואין כוונה לשחק עם חמישה, תהיה רוטציה עם הזרים, אם יהיה כשיר. קווין דילארד חזר מפתיעה ואמור לשחק בחמישי מול נהריה (19.00, עין שרה).
פרסטון נואלס

האם מכבי אשדוד/באר טוביה תתחזק עד סוף השבוע? אבל בזר שכבר שייך לקבוצה?

מבולבלים? פרסטון נואלס, שחנה של מכבי אשדוד/באר טוביה, שנעדר כחודש בגלל פציעה, עשוי לחזור ביום שישי לאימונים. אם יהיה כשיר, יתווסף למצבת הזרים של קהבוצה. נואלס קביל שתי אבחנות, אחת לעבור ניתוח בכף ידו והאחת לנוח. הוא בחר בשנייה ובשישי ידעו האם בחירותו הייתה טובה.

בקבוצה 4 זרים, סיימון צ'ייס, קווין דילארד, ג'קי קארמייקל ומריו ליטל. נואלס יהיה החמישי. מאחר ובאשדוד החליטו לשתף רק ארבעה, בגלל המענק שמנהלת הליגה נותןנת למי שלא משתף חמישה זרים, ייצטרכו בקבוצה החליט במשחקים שנותרו, אם נואלס יחזור, מי יירשם מהזרים ומי לא.

בחמישי תצא הקבוצה ל"עין שרה", למשחק מול נהריה, בעימות ישיר על המקום השמיני המביא לפלייאוף. באשדוד יודעים כי ניצחון יפתח את המאבק ואילו הפסד יכול לגמור את העונה. אשדוד כבר לא תרד, אבל יהיה לה קשה מאוד להגיע למקום השמיני. קווין דילארד, שחקנה של הקבוצה שסבל מכאבים בגבו, יישחק לאחר שכבר ערך שני אימונים מלאים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך