מפגשי "זכרון בסלון"- היום ומחר באשדוד

אז איפה אתם עושים את ערב יום השואה? זיכרון בסלון מציע דרך נוספת, אחרת, להתמודד עם היום הזה ועם השאלות שהוא מעלה, במפגש אינטימי בסלון הבית בין חברים ואורחים בו נשמע את סיפוריהם של ניצולי השואה
מפגשי "זכרון בסלון"- היום ומחר באשדוד

זיכרון בסלון מציע דרך נוספת, אחרת, להתמודד עם היום הזה ועם השאלות שהוא מעלה, במפגש אינטימי בסלון הבית בין חברים ואורחים בו נשמע את סיפוריהם של ניצולי השואה. הערב ישלב סיפור עדות, חלק אומנותי ודיון בנושא. בעתיד הקרוב נתעורר למציאות בה שורדי השואה כבר לא עמנו, ועל כן אסור לנו לתלות את זיכרון השואה בנוכחותם הפיזית. מציאות זו מטילה עלינו אחריות גדולה מתמיד לשימור הזיכרון האישי והקולקטיבי של שורדי השואה ודרכו ובשמו להוביל לחברה מוסרית ומאוחדת יותר.

זיכרון בסלון הנה יוזמה המזמינה אנשים לציין את ערב יום הזיכרון לשואה קצת אחרת; בסלון הבית, בין אורחים וחברים, במפגש הכולל עדות, חלק אומנותי שיתופי ושיחה פתוחה על השואה ועל השלכותיה על החיים שלנו כיום. התחלנו לפני שבע שנים מתוך תחושה שלרבים מאיתנו אין דרך משמעותית להתחבר ליום הזיכרון לשואה ולגבורה, ולזיכרון השואה בכלל. בשש השנים האחרונות התרחבנו לכדי קהילה שמונה כחצי מיליון מארחים ומתארחים בכל רחבי הארץ והעולם.

לצד אלפי סלונים ברחבי הארץ, התקיימו ערבי זיכרון בסלון גם בבתי אנשים המתמודדים נפשית , קהילות של מבקשי מקלט, הוסטלים לנשים במעגל הזנות, פנימיות נוער בסיכון ועוד. זיכרון בסלון אף חצה יבשות והגיע לקהילות של מטיילים ישראלים בהודו ודרום אמריקה, קהילות יהודיות בארה"ב ואירופה ואף לקהילות לא יהודיות בברלין ומינכן.

מונארט 24/4 שעה 18:00
ארומה קניון סימול 24/4 שעה 19:00
ארומה קניון לב אשדוד 24/4 שעה 19:00
פאב 'זה' (רח' מפקורה 1) 24/4 שעה 19:00
פאב השלומפר (רח' הבנאים 5) 24/4 שעה 20:00
צופי אביב ונחל (רוגוזין 17) 25/4 שעה 18:00
כנפיים של קרמבו (ביה"ס רעים) 25/4 שעה 19:00

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך