הידיים ידי אסד, הקול קול אובמה

לא יעזור לאובמה. מה שקרה בסוריה, על ראשו, דם ילדי סוריה, שהותקפו בגז סארין על ידי המרצח אסד, על מצפונו. הוא זה שהבטיח לעולם לפני מספר שנים שהוא יפרק את הנשק הכימי בסוריה ללא צורך בתקיפה, עכשיו מבינים שלא היה לו מושג. והאיש הזה עשה הסכם שאפשר אטום לאיראן... לצרכי אנרגיה עלאק... שאלוהים יעזור לנו
משה סידי הידוע גם כחכם סידי
חכם סידי

תקשיבו טוב, אין לי כל עניין להיות בטור הזה "פוליטקלי קורקט", או במילים אחרות, לדבר בצורה דיפלומטית ולא ישירה, מתוך נימוסי עיתונות, או אני לא יודע מה. בכדי להסביר את זה בצורה יותר פשוטה אגיד – לך קיבינימט אובמה.

כן, כן, גם אם הלכת מאיתנו וטוב שכך, לאחר שמונה שנות אסון למזרח התיכון, בגלל חולשתך כמנהיג העולם, בגלל דיפלומטיית הפשרנות שלך, אתה, רק אתה, הבאת על האזור אסונות, כמו דעא"ש, כמו פירוק מדינות וכמו מה שקרה בסוריה, כשכל העולם הביט בבעתה, איך אסד, ההיטלר של המאה ה-21, תוקף את בני עמו ואת ילדי עמו בגז מסוג סארין, כשכל העולם מזועזע. אבל הידיים אולי ידי אסד (ופוטין גם. עוד נגיע אל "מוסוליני", המשתף של היטלר בין תקופתנו), אבל הקול קול אובמה.

אין שום פרשנות אחרת, אתה אובמה, רק אתה אשם. אתה מנעת תקיפה על סוריה, כשהחלו להתגלות באופן מפורש כמויות הגז הקטלני שיש בידי אסד. האופטימיים דיברו על 1000 טון מהגז הזה. אתה אמרת לעולם שאפשר להגיע להסדר בלי לתקוף את אסד, גם כשתקף פעם ראשונה לפני כ-4 שנים את עמו. אתה הבטחת שהכל נלקח ממנו. מנעת תקיפה שאולי שהייתה מסיימת את הזוועות באזור. באוגוסט 2013 כשאסד תקף את עמו לראשונה בגז אמר אובמה בראיון: "קיבלתי הצעות תקיפה מהצבא אך לא החלטתי אם לצאת למבצע בסוריה". כלומניק.
הסוף היה שהגיעו להסכם, בתיווך פוטין, הגז יפורק וארה"ב לא תתקוף. אם אובמה החלש, היה מחליט לצאת לתקוף, העולם היה מצטרף אליו. היום לא היו מעשי הזוועה שראינו ואולי כמו שתקפו נניח בלוב (אבל שם יש נפט ואין רוסיה שתפריע), היה היום שלטון אחר בסוריה (למרות שאין לדעת מי היה מגיע במקומו, מבחינתנו). או לפחות לא היה קורה מה שקרה שם.

אם חלק מכם אמר עד עכשיו, כואב הלב על הילדים שם, אבל זה לא עניינינו (וחבל שכך, במיוחד לנוכח השימוש בגז וההקשר המסוים בכך לעם היהודי), אז מיד תבינו איך זה כן עניינינו. אובמה זה אותו האיש, שהמשיך להפגין את חוסר שליטתו באזור, הפנה עורף לחברות האמיתיות של ארה"ב במזרח התיכון, כמו ישראל-מצרים-סעודיה ועשה הסכם שיאפשר לאיראן, כן איראן, נשק אטומי בעוד כעשור! אלוהים אדירים. הבעיה היא של מדינות ערב במפרץ הפרסי קודם כל, אבל אח"כ שלנו.

איראן היא ראש הנחש. היא מממנת את הטרור של חיזבאללה וחמאס נגדנו, וגם את סוריה ואת כל הטרור השיעי באזור. ישראל היא חזקה, גם בגלל יכולותיה הצבאיות וגם בגלל האטום שיש לנו. איראן יודעת ונזהרת. זה נקרא "מאזן אימה". עכשיו בחסות אובמה האידיוט, שצריך לעמוד לדין על טיפשות וחוסר אחריות כנשיא (איש לא מתאים בעליל), יופר מאזן האימה, לאיראן יהיה נשק אטומי ואנחנו פה נצטרך לאכול את זה. הכל יראה אחרת. מצטער שאני נביא זעם, אבל זה המצב.

עכשיו תשבו. שלא תפלו. בספטמבר 1938, העולם בראשות בריטניה, חשש ממלחמת עולם שנייה, אז הוא אפשר בהסכם, שנקרא "הסכם מינכן", להיטלר לקבל את חבל הסודטים בצ'כוסלובקיה, ככה סתם ללא כל מאבק בתמורה שלא יפלוש לפולין ולא יפתח בכך במלחמה. העולם הפייסני והחלש אותת להיטלר שהוא יכול לעשות הכל.

בהיסטוריה כולם זוכרים בלעג את נוויל צ'מברליין, ראש ממשלת בריטניה, נוחת עם מטוסו בשדה התעופה של לונדון ומטריה שחורה גדולה בידו. שם מול כל העולם ואשתו נשא נאום נרגש, תוך שהוא מנופף בפיסת נייר, עליה חתומים הוא עצמו, ראש ממשלת צרפת דאז אדוארד דלאדיה, הדוצ'ה האיטלקי בניטו מוסוליני והפיהרר הנאצי, אדולף היטלר. פיסת הנייר הזו היא "הסכם השלום", המכונה הסכם מינכן. "הבאתי שלום בדורנו" הכריז צ'מברלין… הוא יכול היה לנגב עם ההסכם את התחת (ולא סליחה על המילה), כי היטלר הבין שהעולם חלש ושנה אח"כ פלש לפולין ואגב הפציץ את לונדון כמעט כל יום.

זה דומה מאוד למה שקורה היום. רק במקום צ'מברליין, זה אובמה האידיוט. פוטין, שנותן גב לאסד הוא לא פחות רוצח ממנו ותזכרו שהאיש בעתיד יעמוד לדין ויסיים ימיו בכלא (תרשמו לעצמכם), הוא כמו מוסליני, אסד בתפקיד היטלר יחד עם איראן. רבותיי ההיסטוריה חוזרת. אובמה האפס (אמרתי לכם אין מלים מנומסות. זה בדמנו) חשב שהביא "שלום לדורנו", הביא רק אסון ובעתיד זה יהיה גרוע יותר. כמו אז.

אגב, חצי מילה נוספת ולא יכולתי להתאפק. כשבנימין נתניהו אמר שמה שאובמה עושה עם סוריה ואיראן, מזכיר את הסכם מינכן, שזה יום אחד יהיה גרוע יותר, היו שלעגו לו, בעולם, אבל גם בישראל. עכשיו הם ממלאים פיהם מים. נכון, אני לא מאשים את אותם אנשים (מי אמר השמאל?) בכלום. אבל כשצריך להגיד טעינו, נא לעשות זאת.

מה יהיה, תשאלו? יהיה גרוע יותר. אלא אם כן הנשיא החדש בבית הלבן, טראמפ, שתקף את אסד לאחר הפעולה הרצחנית שלו לא יסתפק בזה וימשיך. זה אולי יחמם את האזור, בין ארה"ב ורוסיה של פוטין הפושע, אבל ימנע בעתיד משהו גדול יותר.
אהה ויש את האו"ם… סליחה, הם עסוקים בעוד גינוי לישראל, כי מישהו בנה ספסל של 30 סנטימטר על שטח פלסטינאי… כי מה זה כ-400 אלף הרוגים ויותר בסוריה, חלקם בגז, לעומת מרפסת שבונים נניח בעמונה… נבלות. והרגע החמאתי להם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך