ברוך השם

"ברוך השם", "בעזרת השם", "טוב שם משמן טוב", הסוד הגדול של כל אדם טמון בהגדרתו שמורכבת משני חלקים: הראשון הוא תאריך הלידה שאינו ניתן לשינוי ומסמל את היעד והיעוד שנקבע לאדם ברגע היוולדו
כותבת באשדוד אונליין

"ברוך השם", "בעזרת השם", "טוב שם משמן טוב", הסוד הגדול של כל אדם טמון בהגדרתו שמורכבת משני חלקים: הראשון הוא תאריך הלידה שאינו ניתן לשינוי ומסמל את היעד והיעוד שנקבע לאדם ברגע היוולדו. השני הוא השם המלא שמתאר את הכלים העומדים לרשותו של האדם, בעזרתם הוא עתיד לממש את היעוד שנכתב לו בתאריך לידתו. אדם נולד בתאריך מסוים ומקבל שם, שום דבר אינו מקרי וגם התאריך וגם השם שקיבל ילוו אותו לאורך חייו. שמו של האדם הינו תכונה בלבד העוזרת לו במהלך חייו ומשמשת ככלי עזר להשגת מטרותיו וייעודו. לפיכך שמו של האדם צריך לשמש כהשלמה והתאמה לתאריך לידתו. שמו של האדם מורכב משלושה מרכיבים עיקריים, הניתנים לפענוח באמצעות המרת האותיות למספרים וחיבורם עד לקבלת ספרה אחת שהיא הקובעת. ספרות אלה מתארות את פנימיותו וחיצוניותו של האדם ואת הכלים העומדים לרשותו. כדי לדעת מה מסמל שמו של האדם יש לחבר ולצמצם לספרה אחת את הערך הספרתי של כל אותיות השם המלא, עד לקבלת ספרה אחת שהיא הקובעת.

התאמת השם לילוד מהווה נקודת התחלה במסע החיים, זהו הליך טבעי שכל הורה חווה לפחות פעם אחת. מכאן הוא זה שבוחר לילוד את ארגז הכלים האישי, שלימים יממש עצמו באמצעותו. מאחר ומדובר ביסוד החשוב ביותר, יש לוודא שכל הכלים אכן מצויים בארגז. המטרה היא לצייד אותו בכלים הנכונים כדי לשלוח אותו לדרך צלחה, במסלול שיאפשר לו פחות מחלוקות פנימיים ויותר מיקוד ומיצוי עצמי. בחירת שם מתאים לתינוק לפי תאריך הלידה יעניק לאדם כנפיים ודחיפה גדולה קדימה בחיים, קלות לממש ולהגשים את ייעודו ואת התכונות הטובות בו, הכישרונות והקשרים המשמעותיים בחייו, באותה מידה שם שאינו מתאים יכול ליצור עיכובים וקשיים בחייו של האדם. שמו של האדם מבטא את הדחפים הפנימיים שלנו והכישרונות הטבעיים שלנו. סכום השם המלא מצביא על תכונותיו של האדם ועל האמצעים שבעזרתם יוכל להתקדם בדרכי החיים.

רוב ההורים מבינים ששם טוב לתינוק זה לא רק עניין של צליל נעים ומשמעות טובה אלא שיש משהו נוסף, אנרגיה שנותנת לשם את הכוח להשפיע על חייו.

לפי הקבלה, לכל אות בשם הפרטי שלנו יש משמעות וביחד הן מספרות לנו על עצמנו. באלף בית העברי ישנן 22 אותיות. אלו מקבילות לעשרים ושניים הנתיבים בעץ הספירות. לכל אחת מהאותיות יש ויבראציה משלה, כלומר משמעות אנרגטית המאפיינת אותה בלבד, בדיוק כשם שמספרים הם אנרגיה כך גם האותיות ביחד ולחוד. לדוגמא האות ד' שייכת לספירת חסד, אות של כוח וסמכות, ביקורתית ומעשית, יש בה יצירתיות מאד גבוהה, הרבה התעניינות במה שקורה מבחינת החומר, יכולת ארגון טובה. היות ולכול אות יש משמעות עמוקה כדאי להתייעץ לפני מתן שם לילד, ייעוץ והכוונה נכונה פשוט יקלו לו על החיים.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך