רק כמעט לאשדוד בראשל"צ

זהו נסתיימה עונת 2016/2017, מבחינת קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד. אשדוד הייתה קרובה לעלות לסדרת חצי הגמר יד, אבל נוצחה בשלישי 31:25 על ידי מכבי ראשל"צ ובסדרה כולה 1:2. אולי בעונה הבאה.
רק כמעט לאשדוד בראשל"צ

כמה קרוב ככה רחוק. קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד הודחה ברבע הגמר יד, לאחר הפסד 31-25 בבית מכבי והיא סיימה את העונה "בטעם חמוץ מתוק", כמו שאמרו בקבוצה ועם הרבה מחמאות. אשדוד הייתה קרובה לעלות לחצי הגמר (מקומות 1-4), אבל נוצחה בסדרה לבסוף 1:2, לאחר שכברה ניצחה במשחק הראשון, בראשל"צ.

למרות ההפסד, אשדוד הוכיחה ללא ספק פעם נוספת שהיא שייכת לצמרת הגבוהה בליגה העל בכדוריד, לאחר סדרה מרתקת ומותחת ששני שערים בלבד הפרידו בינה לבין חצי הגמר המיוחל. המשחק בשלישי, המשחק המכריע, במצב של 1:1,  היה שייך לצהובים מראשל"צ שעלו מוכנים וחדים לקחת את הסדרה.

שחקני  אשדוד נלחמו ואף הצליחו לצמק את היתרון שהגיע כבר לשמונה שערים, עד לשלושה שערים אבל ראשון לציון הייתה נחושה לא לתת למשחק לברוח לה מהידיים, לנצח ולסיים את הסיפור.

הבקיעו לזכות אשדוד: בר מסורי וברק עמר -6 שערים כ״א, דדי פרץ ודודר עם שלושה שערים כ״א קריבוקאפיץ, עמרי קושמרו ויוסי ביטרמן עם 2 שערים כ״א, ישראל ביטרמן שער אחד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך