בשלישי משחק של עונה שלמה

ביום שלישי (19.30, בית מכבי ראשל"צ), תצא קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד למשחק שלאחריו או שתעשה היסטוריה או שתגמר לה העונה. אשדוד תשחק במשחק מספר 3, מול מכבי ראשל"צ בשלב רבע גמר הפלייאוף, כשהתוצאה 1:1. ניצחון והיא תעלה למקומות 1-4 ותעשה היסטוריה. הפסד והיא תתכונן לעונה הבאה. תיקו, יביא את המשחק להארכה.
בשלישי משחק של עונה שלמה

הכל מוכן למשחק אחד!! הכל. בהפועל אשדוד יודעים, זה משחק שיכול להפוך את העונה הזו, לעונה חלומית. משחק אחד. מרחק שעה אחת מהיסטוריה

בואו נעשה סדר. בשלישי, 19.30, ("בית מכבי ראשל"צ"), תצא קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד למשחק מספר 3 המכריע בסדרת רבע גמר הפלייאוף, מול המארחת מכבי ראשל"צ. כרגע התוצאה היא 1:1 בסדרה. אשדוד ניצחה בחוץ וראשל"צ השוותה בשישי האחרון בשער של השנייה האחרונה, כשניצחה 24:25, באשדוד.

עכשיו נפגשות הקבוצות למשחק שיקבע לאחת מהן שהיא "הולכת לים" והשנייה, תגיע לשלב חצי גמר הפלייאוף, למאבק על מקומות 1-4. מבחינת אשדוד, ניצחון יהיה היסטוריה עבורה ויהפוך את העונה הזו, לטובה ביותר שהייתה לה, גם אם בדרך היו לא מעט משחקים לא טובים. ניצחון של ראשל"צ, יישלח את אשדוד להתכונן לעונה הבאה, עם הרגשת החמצה, שכן היא ניצחה בראשל"צ במשחק הראשון, הפתיעה את כל הליגה והייתה קרובה לסנסציה ולהדחת ראשל"צ החזקה, שסיימה את הליגה במקום השני.

במקרה של תיקו, תתקיים הארכה ואם יצטרכו יגיעו עד לפנדלים. בשלישי חייבת להיות הכרעה, אין משחק רביעי, שכן שלב חצי גמר הפלייאוף מתחיל כבר בשישי הבא. אם אשדוד תעפיל אגב, היא תפגוש את רמה"ש בשלב הבא ולא את האלופה הבלתי מנוצחת, מכבי ת"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך