כנגד כל הסיכויים. אשדוד גברה על ראשל"צ

כנגד כל הסיכויים ניצחה קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד 25:26 את מכבי ראשל"צ השנייה, בחוץ, במסגרת רבע גמר הפלייאוף בכדוריד. בר מסוריכבש את שער הניצחון בסיום. תוצאה שהדהימה את כל הליגה. אשדוד תארח בשישי את ראשל"צ למשחק מספר 2. אם תנצח תעלה לראשונה בתולדותיה לחצי גמר הפלייאוף.
כנגד כל הסיכויים. אשדוד גברה על ראשל"צ

לא להאמין. משום מקום, כשהסיכויים נגדה, הצליחה קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, לעשות כמעט את הבלתי ייאמן, כנגד כל הסיכויים ולנצח את השנייה בטבלה, מכבי ראשל"צ, בחוץ 25:26 , בסדרת רבע גמר הפלייאוף והיא רחוקה משחק אחד מהעפלה היסטורית לחצי גמר הפלייאוף.

אחרי הפסדים כואבים , אכזבות בשניות האחרונות ושישה הפסדים ברציפות בליגה הסדירה,  הניצחון על ראשל"צ הוא אחד החשובים ובוודאי המשמחים של אשדוד העונה.

הפתיחה הייתה של ראשל"צ, כצפוי. המארחים  היו חדים יותר בהתקפה ובהגנה והצליחו לעלות ליתרון של 5 שערים במחצית הראשונה אבל שחקני שחקני אשדוד לא ויתרו. המחצית השנייה נפתחה בסערה , עצירות מדהימות של ליאור קפלן בשער אשדוד, עם יכולת מצוינת של השחקנים ובראשם בר מסורי, עם כמעט מאה אחוז מהשדה, יחד עם עמרי קושמרו, ישראל ויוסי ביטרמן, דדי פרץ וקריבוקאפיץ, הצליחה אשדוד להשוות את התוצאה ל-25-25 דקה אחרונה לסיום.

ראשל"צ יצאה להשיג שער ניצחון, אבל שוב נתקלה בקפלן, עם  עוד עצירה מדהימה. הכדור עבר לאשדוד שיצאה להתקפה אחרונה. ראשל"צ עברה עבירה על שחקן אשדוד. הזמן אומנם נגמר, אבל לפי חוקי הכדוריד, עדיין צריכים לזרוק את הכדור אם מדובר בעבירה.

בר מסורי, לקח את הכדור האחרון מ-9 המטרים שנקבע לקבוצה ובקור רוח כבש והביא  את הניצחון המפתיע ואיתו יתרון הביתיות שעכשיו הוא אצ אשדוד.
הבקיעו לזכות אשדוד: בר מסורי 9 שערים, עמרי קושמרו 5 שערים, קריבוקאפיץ וישראל ביטרמן 4 שערים כ״א, יוסי ביטרמן 2 שערים
דדי פרץ ומיכאל גרברניק שער אחד כ״א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך