בשישי שחקני הכדוריד של אשדוד ינסו להפתיע

בשישי ייפתח רבע גמר הפלייאוף בכדוריד. אשדוד תשחק בחוץ מול כמבי ראשל"צ (16.00, "בית מכבי ראשל"צ"), לה יתרון הביתיות. הסדרות בשלב רבע וחצי הגמר יתנהלו בשיטה של הטוב בשלושה משחקים. שישי הבא היא תפגוש את ראשל"צ באשדוד.
בשישי שחקני הכדוריד של אשדוד ינסו להפתיע

בשישי  ייצא לדרך השלב השני והמכריע בעונת המשחקים – עם 4 סדרות רבע גמר הפלייאוף (שעה ראשית 16:00), בליגת העל בכדוריד.

לאשדוד שסיימה במקום השביעי בליגה, מצפה יריבה בשלב רבע גמר הפלייאוף, שהיא הייתה מעדיפה לא לפגוש. אשדוד תשחק מול מכבי ראשל"צ ("בית מכבי ראשל"צ"), שסיימה את הליגה במקום השני. הסיכויים שאשדוד תעלה לסדרת חצי הגמר (מקומות 1-4), הוא קלוש מאוד ובגלל שזה ספורט, לא משתמשים במילה אפסי.

הסדרות בשלב רבע וחצי הגמר יתנהלו בשיטה של הטוב בשלושה משחקים. המשחק השני בסדרות ייערך ביום שישי הבא, באשדוד. משחק באשדוד בשישי הבא יהיה בכל מקרה. אם יהיה צורך, יהיה משחק שלישי והוא ייערך בראשל"צ, בגלל יתרו הביתיות של ראשל"צ.

יתר המשחקים: מכבי קסטרו ת"א מול עירוני רחובות,  א.ס SGS רמה"ש – מ.כ יובלים חולון, הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ – בני הרצליה (16:15, שידור ישיר בערוץ הספורט).

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך