"והגדת לבנך ביום ההוא"

מעבדות אל חירות. אבני יסוד לחירות הפנימית מוצגים בהגדה כערך חינוכי משמעותי לכל משפחה, בכל דור ודור חייב אדם לראות את עצמו כאילו הוא יצא ממצרים .שנאמר "והגדת לבנך ביום ההוא...", הוציאנו מעבדות לחרות, מיגון לשמחה, ומאפלה לאור גדול, ומשעבוד לגאולה.
כותבת באשדוד אונליין

אי אפשר להרגיש גלות מבלי להרגיש, אפילו במידה קטנה, מהי "חירות" ובלי להבין שקיים מצב כזה. על ידי התקדמות בעולם הרוחני, אנו רואים את כל התהליכים בעולם הזה, מתחילתם ועד סופם ומתחילים להבין את הסיבה ואת המסובב מקבלים את האפשרות והיכולת להבין מצבים.

סיפור החירות מציג למעשה את האפשרות שכל אחד יכול לשנות את עצמו דרך עבודה פנימית, וכך לשנות את המציאות שלו, להחליף סבל בשמחה, כאב בשלווה. כל אחד בקצב שלו, ארבעים שנה בני ישראל הלכו במדבר, זהו רמז עד כמה ארוכה היא הדרך. כל אחד יעבור במוקדם או במאוחר את התהליך של שינוי, אולם כאשר הכוונה לשינוי באה מרצון, חיים של קושי יהפכו לחיי שלווה. חירות אמיתית היא היכולת לעשות את הדברים הנכונים לנו בדרכנו כאשר נשאלת השאלה, האם אנו באמת עושים את מה שנכון לנו? אם לא יש מקום לשיפור. זה הזמן לחשבון הנפש ולעשייה! ובכך כמובן, עוזרת לנו הנומרולוגיה כדרך מצוינת להכוונה נכונה.

על פי לוח השנה המקראי החג הראשון במעגל החגים הוא פסח, הראשון מבין שלושת הרגלים. חג הפסח מעמיד במרכזו את חירותו של עם ואת חירותו של פרט כאחד מאבני הבסיס להתפתחות וצמיחה. יתרה מזאת ,הוא מציג לנו את החוקים המנחים תהליך זה. יסודות אלה נחקקים מידי שנה בתודעת הזהות היהודית. בהגדה ישנם ריבוי מספרים, הבולט בהם הוא מספר ארבע. מספר ארבע בנומרולוגיה מייצג חומר ואדמה, המהווים בסיס למבנה המושתת על עקרונות וחוקים המקיימים סדר.

הכי חשוב זה ארבע לשונות גאולה. הראשון הוצאתי אתכם ממצרים, השני הצלתי אתכם מעבדות, השלישי גאלתי אתכם בזרוע נטויה והרביעי לקחתי אתכם לעם.

פסח בגימטריה מצומצמת: פ=8 ס=6 ח=8. סה"כ בגימטריה 4. המספר ארבע בהגדה נקשר ל-400 שנה בהם עונו בני ישראל במצרים וענו כי גר יהיה זרעך בארץ לא להם ועבדום וענו אותם 400 שנה, 40 שנה הלכו במדבר, 4 קושיות, 4 מאכלים מזוהים עם ליל הסדר (קורבן הפסח, מצה, מרור, חרוסת), 4 כוסות יין, 4 אימהות (שרה, רבקה, לאה ורחל), 4 בנים (חכם, רשע, תם ושאינו יודע לשאול).

בנוסף הניקיונות לפסח מסמלים גם ניקיונות אנרגטיים. כשאתם מנקים לפסח בקשו מבורא עולם שינקה אתכם גם אנרגטית, שליל הסדר יהיה בסימן סדר בחייכם האישיים, ושעם בוא האביב תהיה לכם פריחה מחודשת ומחוזקת.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך