כמה כסף הישראלים שמים באירוע?

לקראת עונת החתונות, ביקשנו מחברה המספקת שירות מתנות באשראי לאירועים, נתונים על סכומי המתנות שאנחנו, הישראלים, משאירים במעטפות רגע לפני שאנחנו משלשלים אותן לתוך הכספות. מהו הסכום הנמוך שממנו כבר לא יורדים וכמה נותנים לחברים קרובים שהם כמו משפחה? הרשימה המלאה:
כמה כסף הישראלים שמים באירוע?
צילום: עדי אורני

התשובה לשאלה 'כמה לשים במעטפה?' מעולם לא הייתה פשוטה יותר: עונת החתונות מתקרבת – וים של הזמנות מעוצבות צפוי להגיע אל תיבת הדואר של ישראלים רבים ממש בקרוב. אבל רגע לפני, שאלה אחת לא תפסיק להטריד אתכם: כמה נשים בצ'ק?. הפתרון הטוב ביותר לשאלה הזו הוא פשוט – לדעת כמה אחרים עשויים לתת את התשובה. חברת EASY2GIVE השיקה לאחרונה את האפליקציה Golden Ring המאפשרת לחזות את ההכנסות הצפויות מהאירוע, ולהימנע מגירעון בתקציב, זאת באמצעות גישה לנתונים המבוססים על סקרים פנימיים, ונתוני אמת המוזרמים מאלפי האירועים שנערכו בכל רחבי הארץ ונסקרו על ידי החברה.

אז אם קיבלתם הזמנה לחתונה של חברים שמחתנים את הילדים שלהם ואתם מתכוונים ללכת – המתנה הממוצעת ליחיד עומדת על 300 שקלים ליחיד ו-600 לזוג. לעומת זאת חתונה של חברים רחוקים, חברים מהעבודה, מהצבא, מהיישוב, תעלה לכם 300 שקלים ליחיד ו-550 לזוג. אם הקשר קצת יותר קרוב ומתראים כמעט פעם בחודש אז כנראה שהסכום יהיה 350 שקלים ליחיד ו-650 לזוג. לחתונה במסגרת המשפחה המורחבת מביאים 370 או 650 שקלים ליחיד ולזוג בהתאמה. הסכום למשפחה הקרובה יעמוד על בין 450 שקלים ליחיד ל-700 לזוג בממוצע.

הקפיצה הגדולה בסכום מגיעה כאשר החבר שמתחתן קרוב אליכם כמו משפחה. אחרי שהתרגשתם איתו או איתה בהצעת הנישואין, שהובילה למאות לייקים בפייסבוק, תיפרדו ככל הנראה מלא פחות מ-900 שקלים ליחיד ו-1,500 לזוג וזאת מבלי לחשב את שאר ההוצאות כמו מסיבת רווקים/ות, בגדים, חינה וכו'.

לדברי שלום מיכאלשווילי, שותף בכיר בחברה: "הנתונים מתבססים על ממוצע ארצי של מתנות שהפקידו עשרות אלפי אורחים בחתונות בהן נעשה שימוש בשירות של חברתEasy2give . לפני הכל, המספרים מצביעים על עובדה אחת פשוטה: גם כשמדובר בחברים רחוקים מאוד שבקושי רואים, ממוצע המתנות של הישראלים לא יורד מסכום של 300 שקלים ליחיד ו-550 לזוג. משם, מן הסתם, המחיר רק עולה, ככל שאתם קרובים יותר לזוג".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך