סוף סוף: אחרי שלוש שנים מונתה יו"רית חדשה לנמל אשדוד

מינוי יושב ראש לנמל אשדוד התעכב מאז הרגעים הקשים שפקדו את הנמל בשנת 2014 ועד היום, אך אמש נבחרה פה אחד לתפקיד יו"רית חדשה ומנוסה

נמל אשדוד יצא אמש בהודעה על כך שאורנה הוזמן-בכור, לשעבר מנכ"לית של משרד הפנים, נבחרה פה-אחד על-ידי דירקטוריון חברת נמל אשדוד לשמש כיו"ר הפעיל של החברה. המינוי מגיע לאחר 3 שנים בהם לא היה יו"ר קבוע לדירקטוריון.

הוזמן-בכור שימשה כמנהלת הכללית של משרד הפנים עד סוף שנת 2016. קודם לכן היא כיהנה כמנכ"לית של משרד התשתיות, המשרד לפיתוח הנגב והגליל והמשרד לשיתוף פעולה אזורי. היא בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן. בעבר היא כיהנה כדירקטורית במועצת מינהל מקרקעי ישראל ובמפעל הפיס.

בכור הגיבה על המינוי ואמרה "אני משוכנעת שבעידן התחרות נדע להוביל את חברת נמל אשדוד להישגים משמעותיים גם בעולם של ריבוי מתחרים. אני מתרשמת מאד מהמערך המקצועי אותו פגשתי בארגון, ואני משוכנעת שבכוחות משותפים נגיע להשגת היעדים הארגוניים".

צילום תמונה: יח"צ – רונן אקרמן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך