"בסגנון היאבקות". 0:1 לאשדוד על הרצליה במשחק על סף פיצוץ

איזו סדרת חצי גמר סל הולכת להיות לנו. מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, גברה, 63:87 ועלתה ל-0:1 על הרצליה במשחק הראשון. משחק שהיה על סף פיצוץ, שבמהלכו שחקניות כמעט הגיעו לתגרה ורוני בן נון הייתה זקוקה לתפרים במצחה והובלה לביה"ח. בחצי הגמר השני הפתיעה חולון את רמת חן המוליכה בביתה של האחרונה ועלתה ל-0:1
זכייה בצלחת

אם הסדרה הזו מול הרצליה תראה כמו המשחק הראשון בין מכבי בן אוצר השקעות אשדוד להרצליה, כמו המשחק הראשון, אז צפויה לנו סדרה "חמה" ואגרסיבית. אשדוד ניצחה במשחק הראשון בסדרה של הטוב מ-5 את הרצליה 63:87, במשחק שלא היה חסר הרבה ש"יתפוצץ".

כבר אחרי פחות מ-3 דקות, ספגה רוני בן נון מאשדוד מרפק במצחה. מעוצמת המכה, החלה בן נון לדמם. היא טופלה במקום והייתה זקוקה לתפרים. הוריה שהיו במשחק כהרגלם, פינו אותה לבית החולים איכילוב להמשך טפול.

אבל זה לא נגמר שם. ליעד סואץ שחקנית הרצליה, הורחקה לאחר 2 עבירות במתכוון אחת מאוד אגרסיבית כלפי שי דורון. זה לא היה הסוף, קטיה אברמזון מהרצליה וטיה פרסלי מאשדוד התעמתו בניהן והחל מהומה שכמעט נגמרה בתגרה, אלמלא התערבות יתר השחקניות והמאמנים.

והיה גם משחק בו אשדוד פשוט הייתה טובה יותר למרות הפיזיות של הרצליה. זה נגמר בתוצאה 63:87 כאמור ועכשיו הכל מוכן למשחק מספר 2 ביום שניב הרצליה. יהיה "מעניין" וזה בלשון המעטה.

אגב הפתעה גדולה נרשמה כשרמת חן המוליכה הפסידה במשחק הראשון בביתה מול אליצור חולון, 68:73. אותה אליצור חולון שרמת חן "רצתה" מאוד בסדרה במקומה של רמה"ש. כזכור רמת חן הפסידה במשחק האחרון הפלייאוף העליון לאליצור חולון…וקיבלה אותה בסדרת חצי הגמר.

איזו סדרה יש לנו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך