אופיר מרציאנו יפתח בהרכב הנבחרת מול ספרד

אופיר מרציאנו שוערה של היברניאן הסקוטית ולשעבר מ.ס אשדוד הוא זה שיפתח בשער הנבחרת, בשישי (22.45) מול ספרד. המאמן הלאומי, אלישע לוי, הודיע לו בחמישי כי החליט לתת לו את אפודת השוער הראשון.
שחקן 1
מרציאנו במדי מ.ס אשדוד

אופיר מרציאנו, שוערה של היברניאן הסקוטית ולשעבר מ.ס אשדוד, הוא זה שיגן על עשרה של נבחרת ישראל במשחקה ביום שישי (22.45), במשחקה הקשה מול נבחרת ספרד, במסגרת מוקדמות המונדיאל.

המאמן הלאומי אלישע לוי, אסף בתום האסיפה בחמישי את שלושת השוערים, מרציאנו, אריאל הרוש ובוריס קליימן והודיע להם כי החליט לתת למרציאנו את אפודת השוער הראשון. אגב ההערכה הייתה שעם זימונו של מרציאנו מסקוטלנד למשחק, הסיכויים שייפתח היו גבוהים.

יכולתו של אופיר מרציאנו, שקבוצתו נמצאת בליגה הסקוטית השנייה במקום הראשון והיא מועמדת לעלות לליגה הראשונה ואף עלתה לחצי גמר הגביע הסקוטי, לא נעלמה מעיניי המאמן לוי ומאמן השוערים, ניר דוידוביץ', שעקב אחריו במהלך העונה בסקוטלנד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך