האם אני מנצל את הפוטנציאל שלי?

כוח האותיות והמספרים / אדית סולטן
כותבת באשדוד אונליין

בכל אדם טמון פוטנציאל אישי מרגע לידתו. הנומרולוגיה עוזרת לו לממש פוטנציאל זה על הצד הטוב ביותר, בכך שהיא מכוונת אותו לעשייה לפי התחומים והתקופות המתאימות לכך המופיעות במפתו האישית. את הפוטנציאל של האדם ניתן לגלות לאחר מספר של חישובים: חישוב הייעוד, הפסגות, האתגרים, הלקחים והמחזורים. על ידי צירוף כל הנתונים הללו ניתן לראות את פוטנציאל האדם, כל אדם יגשים את הפוטנציאל שלו על פי יכולתו ומגבלותיו. בדיקת הפוטנציאל ניתן לראות באופן כללי את קו הגורל של האדם, את מה שעליו לממש, אך המימוש או החוסר מימוש של הגורל תלוי באדם עצמו ובבחירותיו. מספר היא פוטנציאל של אנרגיה, אופי, השפעה והזדמנות, ובאמצעותו ניתן לראות את הפוטנציאל, המטרות, המניעים, תהליכים ואירועים. ניתן להשתמש בנומרולוגיה ככלי למודעות עצמית גבוהה יותר ולתזמן ולקבוע באמצעותה מהו הזמן הטוב ביותר לביצוע מהלכים משמעותיים בחיים.

המספרים נותנים בידנו כלים מעניינים היכולים לעזור לנו לחקור על עצמנו, גורלנו והפוטנציאל שלנו. יתרה מזאת, באמצעות המספרים נוכל להשיג הנחיות חשובות בנוגע לעתידנו, מקצוענו, אושרנו, בריאותנו והצלחתנו. ניתוחם של המספרים והבנתם, נותנת בידנו מפת דרכים, אשר יכולה להדריך אותנו במסענו הארוך לאורך החיים. דרך לימוד הספרות, אנו  מגלים דברים על הפוטנציאל הבלתי מוגבל שלנו. אנו מגלים את מקומנו בעולם של אפשרויות בלתי מוגבלות וכך יכולים, ליצור יחסים אמיתיים, חזקים ויצירתיים עם עצמנו ועם האחרים.

כל סיפרה בחיינו היא סמל לפוטנציאל גדול של אנרגיה, אופי, השפעה והזדמנות. לספרות יש אישיות המטפחת ומעודדת פוטנציאל  אישי, אפשרויות והסתברותיות ואשר ניתן לבחור לעבוד איתן או להתעלם מהן. המפתח ליחסים עם הפוטנציאל הזה הוא בידיעה, שהספרות עובדות אתנו אם אנו עובדים איתן או נאמר אחרת, הספרות עובדות, כשאנו עובדים.

על ידי לימוד אופיים של המספרים, אפשר לקבוע את אופיים של אנשים אחרים, מקומות, נקודות  החוזק והחולשה שלהם את פעילות הגומלין שלהם ואיך הם משפיעים על פעולותינו. אפשר להשתמש בספרות כדי להחליט ולקבוע מהו הזמן הטוב ביותר לעשות צעדים משמעותיים בחיים, מתי להשקיע, מתי להתחתן, מתי לנסוע, מתי לשנות מקום עבודה, מתי לעבור דירה ועוד…

תאריך לידה ושם האדם מראים לנו את הכוח הפנימי, כישורינו, תכונותינו גורלנו וגם את דרכינו בחיים. הם מגלים לנו מה יש לנו ללמוד וכיצד נתגבר על הקשיים בחיי היום יום. אם ננצל את התכונות החיוביות של תאריך הלידה והשם יהיה לנו קל יותר לנתב את דרכינו בחיים ולהשיג את מטרתנו. לעומת זאת, אם נזדהה עם התכונות השליליות התוצאות תהיינה לא סימפטיות. אם קצת מאמץ, נאמץ לנו את התכונות החיוביות של תאריך הלידה ושמנו, הוא יהפוך לרכושינו ויקדם אותנו בחיים .

ייעוץ נומרולוגי בא לחזק את האדם בתכונותיו החיוביות, לכוון לייעוד המתאים, וזאת על מנת  שיגשים את הפוטנציאל בחייו ואת ייעודו. אין בעולם אקראיות, ישנה רק חוקיות מסודרת של כוחות אנרגטיים. יכולת הבחירה של האדם יכולה לנצל את המירב שניתן, להשתמש נכון יותר במה שאפשר, על מנת  לשנות ולעצב חיים טובים ומאושרים.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com

אדית סולטן

נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית

נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך