הסגולה שבשמחה

אדר הוא החודש שהגיע אלינו בשמחה, חודש של רינה וגילה. הוא החודש השישי בלוח השנה העברי, החודש שאחרי שבט, החודש שלפני ניסן, החודש שבו חל חג הפורים, החודש שעם כניסתו מרבים בשמחה.
כותבת באשדוד אונליין

פורים הוא יום מיוחד, יום שמח. לפעמים נדמה שממש מוכרחים להיות שמח. תחפושות צבעוניות, אוזני המן, רעשנים, יין וחגיגות מתערבלים יחד ויוצרים את החג הפופולארי מבין החגים, אבל מעבר לאווירה הקרנבלית חג פורים טומן בחובו משמעות פנימית עמוקה. ככלל, חגי ישראל הם מעין תחנות שאנו עוברים בנתיב ההתפתחות הרוחנית שלנו. סיפור פורים מתאר בפנינו את הדרך לתחנה הגבוהה והחשובה ביותר במסע הרוחני שלנו. המקובלים מכנים אותה "גמר התיקון" ומסבירים שכאשר האדם מגיע אליה, הרגשת שלמות ואהבה אינסופית מתפשטת בו. בדיוק בשל כך חג פורים מזוהה עם תחושת ההתעלות והשמחה. כאשר אנו מגיעים לתחנה זו, מתגלה לנו המציאות הרוחנית שעד כה הייתה נסתרת. מכאן גם משמעות השם מגילת א(ה)סתר: מגילה- אסתר מלשון הסתר, כלומר גילוי ההסתר לחודש אדר המון סגולות: הוא נחשב לחודש של שמחה ואחדות. ייחודו של חודש אדר אינו נעוץ בהתחפשות ובשתייה לשכרה, אלא בהכרת העובדה שבנקודת זמן היסטורית התאחדו היהודים במצוקתם הקשה יחדיו והתאגדו כאיש אחד בלב אחד, ומתוך האחדות, השיתוף והרצון לסייע איש לזולתו – הם הצליחו למשוך על עצמם את כוחו של האור העליון.

לפי הנומרולוגיה ילידי חודש אדר הם אנשים רוחניים, מתבודדים, זקוקים לפינה ולשקט, מאוד אינטליגנטים בעלי יכולת תפיסה לא קונבנציונלית. הם מעודנים, מופנמים ומנומסים. ביישנים, לרוב יימנעו מעימותים, וכמו כן אינם מעוניינים להתמודד ישירות עם מציאות בלתי נעימה, אם מתוך תחושת חוסר אונים, או מתוך ציפייה שהדברים יסתדרו בכל זאת מאליהם. ילידי חודש אדר אוהבים פרטיות ומתחברים באיטיות, נאמנים ויציבים, אוהבי מוזיקה ואמנות, הם ילדים נוחים ונעימים, רגישים ובעלי נתינה רבה ככל שילידי חודש אדר מתבגרים, כך הם מבינים את משמעות שמחת החיים ורצון הנתינה שלהם מתחזק ומשתפר עם השנים. היכולת שלהם להרגיש את האחר ולתת לו את מה שהוא צריך הופכת אותם למטפלים אמיתיים.

על פי ספר היצירה, שנים-עשר שבטי ישראל מייצגים את שנים-עשר המזלות של גרמי שמיים. כל שבט משבטי ישראל מיוחס למזל אסטרולוגי אחר בגלגל המזלות.חודש אדם משויך למזל דגים. מזל דגים שייך ליסוד המים, ולקבוצת המזלות המשתנים. ואכן, הדגים משתנים כל הזמן, בגלל שהצירוף של המים הזורמים והצורך לנוע כל הזמן חזק מהם. בני מזל דגים נשלטים על ידי רגשותיהם. חייהם משולבים בחיפוש אחר האמת הפנימית ורוחניות. יש להם אינטואיציה מפותחת, והם יכולים להרגיש את מה שעתיד לקרות. האינטואיציה החזקה בה ניחנו עוזרת להם לזהות את הסובבים ולהבין את מניעיהם ותכונותיהם בקלות מרובה.

להרחבת הידע ולימוד על הפן הקבלי והנומרולוגי, אתם מוזמנים להירשם ללימודי המשך בנומרולוגיה קבלית וחשיפה ולימוד למשמעויות תאריך הלידה העברי, יסודות ב-12 המזלות, זוגיות על פי הנומרולוגיה, קשר בין הורים לילדים, משמעות צירופי מספרים ועוד לימודים בקתדרה עממית אופק באשדוד החל מתאריך 14.3.2017.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך