סיימו את הליגה עם פתח של תקווה

הליגה הסדירה בכדורסל נשים נגמרה בניצחון של מכבי בן אשדוד על הפועל פ"ת בחוץ 62:87. אשדוד סיימה את הליגה במקום השני ורמת חן סיימה ראשונה. טיפאני הייז הצטיינה עם 22 נקודות. בחמישי יפתח פליאוף עליון של 6 קבוצות שבסיומו 4 הראשונות יעלו לחצי גמר הפליאוף.
הייז. לא נראה אותה באשדוד.
הייז. לא נראה אותה באשדוד.

זהו תם ולא נשלם.

נסתיימה הליגה הסדירה בליגת העל בכדורסל לנשים. זה הסתיים בניצחון של מכבי בן אוצר השקעות אשדוד על הפועל פ"ת 62:87. פתח של תקווה לסיבוב השלישי.

בסיבוב השלישי עולות 6 הקבוצות הראשונות לפליאוף העליון. הן ישחקו בניהן בשיטת ליגה והקבוצות אשר יסיימו בין 4 הראשונות, יעלו לחצי גמר הפליאוף. הנקודות אגב נשמרות. אשדוד סיימה את הליגה שנייה, רמת חן סיימה ראשונה. אבל כאמור בפליאוף תקבע מי תזכה במקום הראשון וביתרון הביתיות בכל סדרת הפליאוף –  הגמר סל.

במשחק עצמו, פ"ת הלפני אחרונה, לא היוותה יריבה לאשדוד. אשדוד כבר הובילה ברבע הראשון 19:11. המחצית נסתיימה  ביתרון של 10 נקודות 36:46 לאשדוד. הרבע השלישי היה חד צדדי. אשדוד ניצחה בו 23:13 וזה נגמר בסוף 62:87 קל וכאמור עכשיו "המאני טיים" של הפליאוף העליון, שייפתח בחמישי.

טיפאני הייז, ממשיכה להצטיין. הייז קלעה במשחק 22 נקודות ומדובר בשחקנית מהרמה הגבוהה ביותר בכדורסל. טיפאני ג'קסון אמורה לחזור בעוד כשבועיים, כך שיהיה מעניין מבחינתה של אשדוד.

קלעו לאשדוד: הייז 22, דורון 14, לויצקי11, גרייבס 10, פרסלי וויילר  9 כ"א, בן נון 6, ש. ששון 4, שפיר 2.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך