רונג'אן: סועדים באשדוד ומרגישים בתאילנד

מסעדת רונג'אן היא מסעדה תאילנדית אותנטית השוכנת מול חוף הים ומציעה תפריט מנות עשיר בדיוק כמו בתאילנד הרחוקה. אם גם אתם נמצאים בעבודה ומזמזמים את "בא לי בית מלון בקוסמוי..." תנו קפיצה למסעדה ותיכנסו לאווירה.
רונג'אן: סועדים באשדוד ומרגישים בתאילנד
רונג'אן. צילום: פייסבוק

אם אתם גרים באשדוד ואוהבים ליהנות מאוכל טוב, וודאי כבר ביקרתם במסעדה התאילנדית 'רונג'אן' השוכנת ברחוב מקס נורדאו הסמוך לטיילת.

מבקרי מסעדות נחשבים מכל הארץ כבר הגיעו לטעום והכריזו עליה כמסעדה התאילנדית הטובה ביותר בארץ ועל מנת להבין את טוב יותר על מה כל המהומה – כדאי להכיר את הסיפור שעומד מאחוריה.

בראש המסעדה עומד האשדודי אבי אביטל, לפני מספר שנים הוא טס לטיול בתאילנד כדי לנקות את הראש ופגש במקרה את אהבת חייו רונג'אן. הם התאהבו ממבט ראשון וחזרו יחד לארץ כזוג נשוי. זמן קצר לאחר מכן הם פתחו יחד מסעדה תאילנדית קטנה במרכז רובע ט' ולאחר שהמקום לא הכיל עוד את מספר הסועדים הרב, הם עברו אל משכנם החדש מול הים.

למרות ההצלחה הגדולה של המקום והגידול הרב בהיקף המכירות – ממשיכים הזוג אביטל לשמור על האותנטיות של המסעדה המזרח אסיאתית שהקימו. המאכלים הרבים המוצעים בתפריט מפיצים ריחות של תבלינים אקזוטיים, המוזיקה תאילנדית והאווירה כולה משרה רוגע, בדיוק כמו בתאילנד הרחוקה.

בין המנות המוצעות במקום ניתן להזמין – מרק עוף בקארי, מרק קינמון, טום יאם, ספרינגרול צמחוני או שרימפס, כבד עוף או דגים מטוגנים, קלמרי טמפורה, סלט פירות ים, אורז מוקפץ עם תוספות שונות, פאד תאי בקר ועוף, קינוחים מקומיים ועוד. מחירי המנות נחשבים הוגנים ואף זולים ביחס לתעריפים במסעדות דומות בארץ וכפי שניתן להבין המקום לא כשר על מנת לשמור על האותנטיות והטעמים המוצעים בתאילנד. המקום סגור בשבתות ובימות החול פתוח בין 11:00 בבוקר לחצות.

רונג'אן. צילום: פייסבוק
רונג'אן. צילום: פייסבוק
רונג'אן. צילום: פייסבוק
רונג'אן. צילום: פייסבוק

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך