הטלפון שיביא את הפיגוע הבא

חבר הכנסת באסל גאטס מבל"ד, חשוד בהעברת 12 (!) טלפונים סלולאריים למחבלים. על פי החשד הוא ניצל את זכותו לחסינות כחבר כנסת והעביר בכלא קציעות מכשירים ניידים, שיאפשרו להם קשר עם העולם שבחוץ לעשות עוד פיגועים. מה מצפים מחבר מפלגתו של עזמי בשארה שריגל למען החיזבאללה? זכותה של הדמוקרטיה להתגונן, לשלוח אותו לכלא אתמול, לא היום, אבל הוא יושב בבית, מתראיין וטוען לרדיפה, מדינה מטומטמת
משה סידי הידוע גם כחכם סידי
חכם סידי

אנחנו מדינה מטומטמת. אנחנו מדינה מטומטמת. אנחנו מדינה מטומטמת. אנחנו מדינה מטומטמת. אנחנו מדינה מטומטמת. רגע עוד פעם, אנחנו מדינה מטומטמת. עכשיו אני יכול להמשיך….

כן, כן, אנחנו מדינה מטומטמת. אם אנחנו מאפשרים לחבר הכנסת (חבר ה… אני לא רוצה להגיד מה שבא לי להגיד) באסל גאטס, לשבת בבית ולא בכלא ועוד להתראיין מביתו ולטעון לרדיפה, אז אנחנו מטומטמים וזו מחמאה. אם אנחנו מאפשרים לאדם נלוז שחשוד (עלאק חשוד, כולנו יודעים את האמת), שהעביר 12 טלפונים (וגם אחד היה מספיק) וכרטיסי סים, למחבלים עם דם על הידיים בכלא קציעות, לא להיות מאחורי סורג ובריח, אתמול, לא היום, אז אין לי כבר מילים. רגע אל תלכו, יש לי עוד הרבה על האיש וגם עלינו כמדינה.

רק שתבינו, העברת ניידים לכלא של מחבלים, היא דבר אסור בתכלית. היא בגדר בגידה, אסון. טלפון נייד נחשב ל"אוצר" במקום כזה. עם טלפון שכזה הם, המחבלים בני המוות, שרצחו או תכננו רציחת יהודים וישראלים, יכולים ליצור קשר עם העולם שבחוץ. הם לא מתכוונים לשאול לשלום ירושלים, אלא לתכנן עם אלה שבחוץ, את הפיגוע הבא. נגדנו. אם זו לא בגידה, אז זה סיוע לרצח על רקע לאומני. אם אני זוכר נכון, זה מעל 25 שנה בכלא לכל פגיעה, בחף מפשע.

הטענה היא שגאטס ניצל את חסינותו כחבר כנסת, לא בדקו בכליו והוא ביקור אחר ביקור, העביר עוד ועוד טלפונים, עוד ועוד דברים (למה בכלל הם ראויים לביקור? אלה שמתו בגללם יכולים לזכות לזה?). האם הוא יושב בכלא עד יומו האחרון? ממש לא. אנחנו בחסות בתי המשפט, נשחרר אותו, למעצר בית. משם יטען לרדיפה פוליטית. די אני סתם מתרגז עכשיו. עד כמה מטומטמים אנחנו? כנראה שאין גבול לטמטום.

רוצים להתרגז יותר? בבקשה. תראו מה הוא אמר לערוץ "אל ג'זירה", ערוץ השנאה נגדנו, שפועל בחופשיות גם מתוך ארצנו. כן, כן, אני יודע, אנחנו דמוקרטיה. אז מה? ולדמוקרטיה לא מותר להתגונן ולשלוח את גאטס לאזור קיבינימט בואכה עזאזל? הנה מה שהוא אמר. תשבו טוב שלא תיפלו: "המטרה היא לבצע חיסול פוליטי של חבר כנסת ערבי. אני חושב שזה חלק מההידרדרות הפוליטית שחלה בישראל שכוללת את הגזענות, את עליית הימין ואת הקיצוניות הפוליטית והדתית. אנו מוכנים בכל מצב לשלם כל מחיר שיידרש כדי להגן על זכויותינו ועל זכויות עמנו ואסירינו בפרט".

מבינים? אנחנו גזענים, אנחנו קיצוניים פוליטיים, קיצוניים דתיים, אנחנו? הוא לא… הוא בסך הכל שומר על זכויות האסיר וזכויות עמו. שימו לב שהוא מחבר את העם הערבי בישראל ואת המחבלים בישראל באותה סירה. הוא שומר רק על זכויותיהם. לא יא ארכי מחבל (לכאורה, לכאורה…), על הזכויות שלהם שומרת ישראל, שומרים בתי המשפט, אל תדאג. אתה יודע את זה כי אתה מנצל את זה. עובדה, אתה בבית. אתה פשוט דואג לשונאי ישראל. במדינה אחרת, כבר מזמן היית נזרק לכלא, שלא לומר היית על הגרדום (לכאורה לכאורה…), בעיקר במדינות באזור, שאתה תומך בהן נגדנו.

אבל מה אתם מצפים ממי שחבר במפלגת בל"ד, מפלגתו של עזמי בשארה, עוד "אוהב ישראל" ידוע? שאותו בשארה שריגל בשנת 2006 לטובת החיזבאללה במלחמת "לבנון השנייה" והעביר להם מידע. גם הוא פנה לבתי המשפט, עשה רעש, צלצולים (גם בטלפונים) וברח לקטאר, לפני שיישב בכלא על בגידה. אז גאטס רק ממשיך את דרכו (לכאורה לכאורה… איזה כיף שיש מילה כזו) ומפלגה כזו עם זועבי וזאחלקה, בג"צ מאשר לה להיבחר לכנסת. מטומטמים, כבר אמרתי? אין דבר, עוד פעם.

הכי הצחיקו אותי הם נציגי משטרת ישראל. המשטרה לא הצליחה ליצור איתו קשר טלפוני (טוב, נתן את כולם למחבלים. אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק…). פתאום המשטרה לא יכולה למצוא מישהו. תגידו לי, בכל הפעמים שהמשטרה רצתה להשיג מישהו מאיתנו, היא לא "הצליחה ליצור איתנו קשר?". מסכנים שלי, בואו אתן לכם חיבוקי (זה לא מעיד על כולם. אבל זה עושה שם רע לכל המשטרה). עכשיו ברצינות, לכו אליו בארבע לפנות בוקר לביתו, ותוציאו אותו לחקירה. אפשר היה למצוא שופט שייתן לכם צו. כשאתם רוצים, אתם עושים את זה. עשיתם את זה!

ומילה אחרונה לכולנו. אם לא נתעורר זה יהיה מאוחר מידי. אסור לנו להתבלבל במושג אויב. התבלבלנו. אנשים כמו גאטס, זועבי , בשארה, הם האויב. לפחות בעיניי. הם פוגעים בנו בשמה של הדמוקרטיה. מספיק. וערביי ישראל, שאני רואה בהם חלק מהחברה הישראלית, צריכים להקיא אנשים כאלה מתוכם. ועד שזה יקרה וכל עוד הם בכנסת ישראל מנהלים אותנו, אסיים כפי שהתחלתי:
אנחנו מדינה מטומטמת… אנחנו מדינה מטומטמת… אנחנו מדינה מטומטמת…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך