המלאכית המיוחדת

בבוקרו של כל יום אנו פוגשות אותן בכניסה אל הגן. יחד עם אוצרינו המיוחדים אנו מצפות לחיוכן המואר. בנינו ובנותינו מייחלים אל חיבוקן החם והמברך מכל הלב והאמונה גם יחד. כן, אנחנו פוגשות את הנשים המיוחדות בכל מסגרת חינוכית, ועל פיהן ועם כל ההוויה ושפת גופן יישק כל בוקר. בנינו ובנותינו מופקדים בידיהן, והן הבסיס והעוגן החשובים ביותר להתאקלמותם ולסדר יומם המיטבי במסגרת החינוכית. טור אישי/סיגל דוד-בוקסדורף / מייל: sigaltismotek@gmail.com
אישה מחובקת עם ילד

בבוקרו של כל יום אנו פוגשות אותן בכניסה אל הגן. יחד עם אוצרינו המיוחדים אנו מצפות לחיוכן המואר. בנינו ובנותינו מייחלים אל חיבוקן החם והמברך מכל הלב והאמונה גם יחד. כן, אנחנו פוגשות את הנשים המיוחדות בכל מסגרת חינוכית, ועל פיהן ועם כל ההוויה ושפת גופן יישק כל בוקר. בנינו ובנותינו מופקדים בידיהן, והן הבסיס והעוגן החשובים ביותר להתאקלמותם ולסדר יומם המיטבי במסגרת החינוכית. הנשים המבורכות הן הסייעות, כשבפי הן זכו לתואר "המלאכיות" המיוחדות של מערכת "החיוך".

במקרה של אוצרי המיוחד תחילת השנה היה יותר ממבעית: "מה צפון לו למחמד נפשי, לנועמיקו שלי? כיצד יקבל את המסגרת החדשה העירונית?" הרי רק שפת גופו, הבעות פניו וחיוכו הם הסימנים היחידים באמצעותם אני יכולה לחוש את אשר מקנן בקרבו. נועמיקו אינו מדבר במשפטים רציפים לעת עתה, אלא נותן לנשמתו ולתבונתו לחבור יחדיו למבט עיניו, והן אלה המדברות אותו, משדרות אלי ומנחות אותי כיצד לנהוג. מכאן החיוניות הרבה והצורך העז בדמותה של "מלאכית", אשר עליה מוטלת משימה כה מאתגרת, והיא לתווך במעבר בין הבית לבין המערכת החיצונית. "המלאכית" מהווה צומת קריטי בחיינו, וכשהיא עושה זאת עם אבק של כוכבים- כל ילד ירוץ אליה לחיקה באופן טבעי להמשך קבלת אהבה, לנטיעת אמונה ולחיבוק כ"דלק" להמשך הנעת דרכו. בני נועמיקו, בעצם ריצתו כל בוקר אל חיק ה"מלאכית" הקסומה שלו בגן המיוחד, מבקש למסור לי ולה: "אמא, אל תדאגי, אני בידיים בטוחות, אני נמצא בהשגחת עיניה הברוכות, אני מקבל סיוע באמצעות אור עיניה המנתב לי את דרכי". נועמיקו בעיניה הוא גרעין מרהיב, שיש להמשיך לדשנו על מנת שימשיך להבשיל לכדי פרי מבושם, והיא יחד עמו מתענגים מריחו ומתמוגגים מעצם פריחתו. היא "המלאכית" שבחום לבה, בהלך רוחה וללא צורך במילים נוספות משדרת לי כל בוקר: "היי רגועה, בנך בידיים טובות".

זה הזמן להודות לכל "מלאכית" הבוחרת להיות חלק משמעותי בטיפוח אוצרות חיינו המיוחדים, לומר לכל אחת תודה, ראשית, על כך שבחרה להיות יחד עמנו במסע חיינו הכה מאתגר, ולך "מלאכית פרטית" שלנו, תודה על כך שהסכמת להצטרף ולחוות יחד עמנו את צעדיו של בנינו נועמיקו. תודה על שהסכמת להיכנס לעולמינו המאתגר – בו הברור מאליו כלל אינו ברור. תודה "מלאכית" שלנו על שבחרת לזכות אותנו בפועלך ובאורך, ובכך למעשה הצטרפת ונעשית שותפה בכירה במפעל חיינו. תודה לך, על התפעלות מבורכת בכל התקדמות בהתפתחות פרי בטני, אשר הופקד בידייך. תודה לך, על האמונה, שבנינו יכול וראוי לכבוש כל יעד וכל פסגה בהר השאיפות המיוחלות. תודה לך ששילבת יחד עמנו כוחות כדי לבנות לנועמיקו פיגומים לא על מנת לקטום לו את ההר – אלא להעלותו לפסגתו בהצלחה תוך מאמץ עילאי, ולהוכיח שהוא גם אפשרי. תודה לך על האנרגיה שהינך מעניקה תוך חיוך מתגלגל ונפעם על כל צעד שלו, והכי הכי תודה לך, "מלאכית", על שאת מעודדת אותו ובאמצעותו אותנו ההורים. קבלי נשיבוק מילד שהוא פרי של אהבה "תסמותקית" קסומה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך