איך לערוך שולחן חינה?

מסיבת קדם החתונה לפניכם - איך תוכלו לערוך שולחן חינה מפואר בעצמכם מבלי לאבד את הראש? טיפים שיעזרו לכם להתמקד ולצלוח את המשימה.
איך לערוך שולחן חינה?
חד פעמי ועוד. צילום: לידור שלו

לא משנה אם בחרתם לערוך את החינה שלכם באולם או בבית – מוקד העניינים הוא השולחן, אותו תצטרכו לעצב ולקשט בצורה שתמשוך את העין ותגרום לכל האורחים להסתובב סביבו.

הדבר העיקרי הוא קערת החינה – ניתן לקנות קערה מוכנה ומעוטרת, קערה מעבודת יד (מנחושת או חרס) או קערת פלסטיק אותה ניתן לקשט בבדים ושרשראות בגוונים של זהב. אפשר להוסיף חרוזים, אבנים קטנות ואת שמות החתן והכלה. זיכרו – השיא של הערב נרשם סביב הקערה ולכן חשוב שהיא תהיה מקורית ומיוחדת.

בעיצוב השולחן חשוב מאוד שתחליטו מראש על קונספט העיצוב שאתם מעדיפים על מנת לא להתפזר ולהיסחף עם שלל צבעים, סגנונות והוצאות מיותרות. שולחן החינה צריך להיות מושקע אך לא מופרז.

לאחר שהחלטתם על הקו העיצובי שילווה את האירוע שלכם – תוכלו לבחור את המפות והראנרים המתאימים לכם. המגשים והכלים של העוגיות ושאר הטעימות צריכים אף הם להתאים לקו הנבחר. בין לבין ניתן לפזר על השולחן פרחים או נרות ריחניים שיוסיפו צבע, ניחוח וקסם לאווירה. גם לסידור העוגיות במגשים חשוב לשים לב – ניתן לסדר את העוגיות על פי שורות, מעגלים ושאר צורות מיוחדות. סיגרו את המגשים בצלופן תואם והוסיפו ברכות קטנות של 'מזל טוב' או 'תודה ששמחתם איתנו'. השקעה קטנה עושה רושם גדול.

ייעוץ וכלים מיוחדים לחינה ואירועים נוספים ניתן להשיג בחנות 'חד פעמי ועוד' – רחוב מרטין בובר 1, אשדוד | 08-8530306.

חד פעמי ועוד. צילום: לידור שלו
חד פעמי ועוד. צילום: לידור שלו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך