האשדודית ששברה את הרשת

מתי בפעם האחרונה פגשתם עורכת דין רצינית שרוקדת היפ הופ ומככבת בקליפים בינלאומיים? הכירו את אושיית האינסטגרם ירדן חכם.
האשדודית ששברה את הרשת

בימים בהם העולם מתנהל על סמך מה שקורה ברשתות החברתיות וכוכבים רבים מתגלים בזכות אהדת הקהל הווירטואלי, לא קשה למצוא בחורה שנראית טוב ויש לה המון עוקבים. אבל בחורה שמצד אחד עובדת כעורכת דין במשרה מלאה בתחום של חדלות פרעון ומצד שני מלמדת ריקוד, מדגמנת בארץ ובעולם ומתחזקת חשבון אינסטגרם עם כ-150,000 עוקבים, זה כבר סיפור אחר.

את ירדן חכם (26) הכרתי בימי התיכון, היא למדה שנה מעליי ותמיד נחשבה לבחורה חכמה ואייקון אופנה ומאז נותרנו חברות ברשת. בשנים האחרונות היא דאגה לטפח עמודים נוצצים שנותנים הצצה לחיה המעניינים ובחודשים האחרונים שמתי לב שמספר העוקבים שלה באינסטגרם עלה בצורה מטאורית. פקחתי עין והחלטתי לדבר איתה ולבדוק את התופעה מקרוב.

ירדן, נתחיל מהסוף להתחלה, יש לך כמעט 150,000 עוקבים באינסטגרם (jorden90). איך בחורה אנונימית שמתפרנסת מעריכת דין מגיעה למספר מטורף כזה?
מאז שאני זוכרת את עצמי אהבתי לרקוד, כשעידן הרשתות החברתיות התחזק התחלתי להעלות סרטונים קצרים של ריקודים שלאט לאט הפכו לויראליים. היו זמרים שרקדתי לצלילי השירים שלהם והם ראו את הסרטונים והתלהבו, אז הם שיתפו אותם בעמודים שלהם ונתנו לי חשיפה. בין לבין אני כמובן גם מעלה תמונות מהעבודה ובילויים, אבל משם זה בעיקר התחיל להתגלגל והגעתי ל-50,000 עוקבים.

בחודש אוגוסט האחרון טסתי לטיול של שלושה שבועות בארצות הברית, העליתי משם תמונות וסוכנים של קומיקאים בינלאומיים שעוקבים אחריי פנו אליי כדי שאשתתף בסרטונים שלהם, נפגשנו וצילמתי שלושה כאלו עם טוני סקיט, אוסקר מרינדה וקלאריטי. כל אחד מהם מתחזק עמוד עם מיליון עוקבים וזה נתן לי פוש אדיר.

מסתבר שהאמריקאים מאוד אוהבים את מבנה הגוף שלי, יש להם המון עמודי אופנה וכושר שמעלים תמונות של בחורות והם מעלים תמונות שלי באופן קבוע, גם זה נותן לי חשיפה. בעצם כל שיתוף של תמונה או סרטון בעמוד גדול מוסיף חשיפה לקהל חדש ועוקבים נוספים.

ירדן חכם. צילום: אינסטגרם
ירדן חכם. צילום: אינסטגרם

במה הפרסום הזה עוד מתבטא?
אנשים שאני לא מכירה מכל העולם שולחים לי הודעות עם כתבות שפורסמו עליי בשפות שונות וזה מפתיע בכל פעם מחדש. רק לאחרונה קיבלתי צילומי מסך על כתבות מרוסיה, צרפת וברזיל. הכוח של הרשתות החברתיות מטורף ובאמת נותן תחושה שהעולם קטן ואפשר להגיע בקלות לכל מקום. כנראה שהניגוד שאני מציגה בין החיים הרציניים של עורכת דין לחיים הקלילים של רקדנית ודוגמנית מעניין אנשים בכל העולם.

כתבות מרחבי העולם
כתבות מרחבי העולם

אחרי שיטוט קצר באינסטגרם שלך אפשר לראות שאת עובדת כעורכת דין, רוקדת, מתאמנת ומדגמנת. איך כל זה עובד ביחד? ספרי לי על יום בחייך.
האמת היא שאני בקושי ישנה. כל מי שמכיר אותי יודע שאני בחורה מאוד אנרגטית ואני ישנה בלילה בין 4 ל-5 שעות. כיום אני גרה בתל אביב ואפשר לומר שהאוטו שלי הוא הבית שלי, יש לי בו תמיד בגדים ונעליים ליציאה ולאימון ככה שאני תמיד מוכנה להכל. אני עובדת כל יום במשרד עורכי דין מתשע בבוקר עד שבע בערב ורק אחר כך מתעסקת בכל השאר. אנשים טועים לחשוב שאני רוב היום מבלה או מתאמנת, אבל האמת היא שאני עובדת מסביב לשעון.

הצלחת להפתיע גם אותי. אז מהי שגרת האימונים שלך?
בערך שלוש פעמים בשבוע אני רוקדת בסטודיו ומעבר לזה אני גם מתאמנת עם המאמן האישי שלי תום טל, פעם או פעמיים בשבוע.

שעת כושר. צילום: אינסטגרם
שעת כושר. צילום: אינסטגרם

איך עובדת הניגודיות בין עריכת דין לדוגמנות וריקוד? למה את יותר מתחברת?
ריקוד זו האהבה הגדולה ביותר שלי, מעבר לזה שאני רוקדת בעצמי אני גם מעבירה סדנאות בכל הארץ. באשדוד יש לי קבוצה קבועה שאני מלמדת בסטודיו של יוני דרעי בגן העיר. אשדוד היא בעצם העיר שאני עושה בה הכי הרבה סדנאות.

למי מיועדים שיעורי הריקוד?
זה נקרא 'שיעור פתוח' והוא מיועד לכל הרמות ולכל הגילאים, בדרך כלל מגיעים מגיל 12 עד 24, גם בנים וגם בנות.

ראיתי שאת גם משתתפת בלא מעט צילומים. על אילו פרויקטים מעניינים את יכולה לספר?
השתתפתי בכמה קליפים של זמרים ישראליים, ביניהם "כביש החוף" של סטטיק ובן אל תבורי. מעבר לזה אני גם משתתפת בהפקות של צילומי סטילס, הצטלמתי לאחרונה לקולקציה של בגדי ספורט ואני עובדת בשיתוף פעולה עם המאפרת הגר גנון מאשדוד, שהיא חברה מאוד טובה שלי. יש עוד כמה פרויקטים שנמצאים כרגע בתהליכים ויצאו בקרוב.

כובשת את הוליווד. צילום: אינסטגרם
כובשת את הוליווד. צילום: אינסטגרם

מהן התוכניות שלך לעתיד?
אני מסיימת בקרוב תואר שני במשפטים באוניברסיטת תל אביב ורוצה להמשיך לעסוק במה שאני אוהבת ולשלב בין כל העולמות.
אני מאוד מתעניינת גם באופנה, קורה הרבה פעמים שאני מעלה תמונה עם שמלה מסוימת ואני מקבלת הרבה פניות מבנות ששואלות אותי עליה וזה עושה לי חשק להתפתח גם בתחום הזה.

מעבר לזה, אני גם מקבלת הרבה הודעות מבנות שמודות לי על זה שאני שלמה עם הגוף שלי שלא מייצג את הרזון הקיצוני שסוגדים לו בארץ ובזכותי הן מרגישות בנוח עם עצמן וזה תמיד נותן לי כוח.

חבר יש לך?
לא.

מחזרים בטוח יש לא מעט. בתור אשדודית במקור שמרבה לחזור ולבקר, מהו המקום האהוב עלייך בעיר?
אני מאוד אוהבת לצאת לפבלה, זה מקום ברמה עולמית ויש בו אחלה אווירה. הבאתי לשם יחד איתי גם לא מעט חברים מהמרכז וכולם פירגנו ונהנו.
וכמובן, אין על הבית של אמא, אני מגיעה אליה כמעט בכל יום שישי.

ירדן חכם. צילום: אינסטגרם
ירדן חכם. צילום: אינסטגרם
ירדן חכם. צילום: אינסטגרם
ירדן חכם. צילום: אינסטגרם
ירדן חכם. צילום: אינסטגרם
ירדן חכם. צילום: אינסטגרם

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך