איך להפיק יום הולדת קונספט?

יום הולדת יש רק פעם בשנה, איך להפוך אותה למיוחדת במינה? מיקוד מקסימלי – מחיר מינימלי.
איך להפיק יום הולדת קונספט?
חד פעמי ועוד. צילום: לידור שלו

בשביל לציין כמו שצריך את היום שבא רק פעם בשנה, מזמן כבר לא מסתפקים רק בעוגה. כיום, ילדים ומבוגרים חוגגים את היום שלהם ביום הולדת קונספט. וכמו בכל טרנד, גם כאן ניתן למצוא אינספור רעיונות מקוריים וצבעוניים שיעשו לכם ולאורחים שמח בלב ובפה.

את הקונספט הנבחר ורמת ההשקעה ניתן לבחור על פי תחביביו של החוגג, מועד יום ההולדת וכמובן התקציב.

הדבר הראשון שצריך לעשות כשמחליטים ללכת על יום הולדת מיוחדת – הוא לבחור את הקונספט. בין הרעיונות השונים ניתן למצוא קונספט דמויות מצוירות, סרטים אהובים, חגים, בעלי חיים, צבעים מועדפים ועוד.

את הפקת האירוע ניתן לבצע בכמה מישורים:

הזמנות לאירוע: עוד בטרם האורחים מגיעים אל המקום – הכניסו אותם אל האווירה עם הזמנה (מודפסת או וירטואלית) התואמת את הקונספט שבחרתם.

עיצוב השולחן: כמו בכל אירוע, גם ביום ההולדת שלכם כנראה שאת הדגש ישימו האורחים על הכיבוד שתגישו. תחילה עליכם לדאוג לשולחן בופה ארוך ויפה עם מפה מתאימה ועוגה גדולה. את שאר הממתקים / נשנושים פזרו מסביב בצלוחיות מתאימות. ביניהם הוסיפו אלמנטים המתאימים לקונספט הנבחר – כדוגמת בובות, כובעים, נרות ועוד.

עיצוב החלל: מלבד השולחן המעוצב, כדאי לקשט את החדר כולו באביזרים מהקונספט הנבחר. אם למשל בחרתם בקונספט 'הלו קיטי', תוכלו לתלות על הקיר פוסטרים ותמונות שלה, לשים על כל כיסא כובע או בובה קטנה, לתלות שרשראות בצבעי ורוד-לבן על התקרה, בלונים תואמים וכו'.

להיט בינלאומי שכדאי לשים אליו לב הוא הפיניאטות שעשו לאחרונה עלייה לארץ, למי שעוד לא התעדכן – מדובר על בובה העשויה מעיסת נייר שלתוכה מכניסים ממתקים. בשיאו של האירוע הילדים מכים עליה והממתקים נשפכים החוצה.

שוחחנו עם ביאנה מ"חד פעמי ועוד" המתמחה בעיצוב אירועים וימי הולדת שממליצה לחשוב מראש על הקונספט והתקציב ורק לאחר מכן להגיע אל החנות, משום שאנשים שמגיעים לחנות בלי רעיון מתבלבלים מאוד מההיצע ועשויים להגיע להוצאות גדולות מהצפוי.

בנוסף, היא אומרת שאין טעם לקחת מעצבת אירועים על מנת שתערוך עבורכם את המסיבה משום שזו הוצאה גדולה ובחנות עם אנשי מקצוע יכולים לכוון אתכם בדיוק איך לעשות את הכל בעצמכם.

את האביזרים ורעיונות נוספים ניתן למצוא ב"חד פעמי ועוד", מרטין בובר 1, אשדוד | 08-8530306.

חד פעמי ועוד. צילום: לידור שלו
פיניאטה בחד פעמי ועוד. צילום: לידור שלו
חד פעמי ועוד. צילום: לידור שלו
כלים לאירוע קונספט בחד פעמי ועוד. צילום: לידור שלו
חד פעמי ועוד. צילום: לידור שלו
פיניאטה לבנה בחד פעמי ועוד. צילום: לידור שלו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך