הטרנדים החמים בצילומי בוק מקצועיים

צילומי בוק מקצועיים לכל אירוע וגיל - הטרנדים החמים והמלצות מהמומחים לצילומי ניו בורן, קיק סמאש, בר/בת מצווה וטראש דה דרס
הטרנדים החמים בצילומי בוק מקצועיים
צילום: סטודיו פריים טיים

אין כמו בוק צילומים מקצועי בשביל לשמור על תקופות יפות למזכרת ולנצור בזיכרון רגעים מיוחדים. בשנים האחרונות טרנד הבוקים צובר תאוצה רבה, זה מתחיל עוד מהבטן בצילומי היריון פוטוגניים שמתבצעים בטבע או בסטודיו, ממשיך לצילומי "ניו בורן" מתוקים כשהרך הנולד רק בן כמה ימים ולאחר מכן מגיע לצילומי "קייק סמאש" שנערכים לכבוד יום הולדת שנה. כעבור מספר שנים, כשהילד מגיע לגיל מצוות עורכים בוק צילומים נוסף ורגע לפני הכניסה אל החופה משתגעים בצילומי טראש דה דרס.

צילומי משפחה רק בפריים טיים בייבי | מבצע היכרות בסניף החדש-שעה ראשונה בסט צילומי סטודיו מתנה! | בהצגת הפוסט הזה בתוקף ל30 יום. חוויה שכולה הנאה!
088544768 | האורגים 25 אשדוד | החרוב 41 גן יבנה

New Born
את צילומי הניו בורן נהוג לבצע עד גיל חודש ולערוך בסטודיו סגור (בעיקר בשל תנאי מזג האוויר) עם צלם מקצועי שידע כיצד להפיק תמונות מתוקות וייחודיות מתינוק שרק עתה נולד בבטיחות ובאחריות. צילומים אלו לוקחים בדרך כלל מספר שעות משום שהם מתקיימים ברוגע מבלי להפריע לשנתו של התינוק. את הצילומים עורכים כשהתינוק עירום ולגופו אביזרי לבוש מיוחדים על רקעים צבעוניים שמעצימים את החוויה להורים ואת המזכרת שנשארת לכל החיים.

שוחחנו עם שרית ינקו מסטודיו פריים טיים שסיפרה לנו שיום צילומים הוא חוויה מיוחדת לכל המשפחה וחשוב להגיע אליו בכיף ובשמחה, היא הדגישה לנו כי חשוב מאוד לתאם את שעות הצילומים ביחס לשעות השינה שהילד רגיל אליהן, לדאוג שהוא יאכל בזמן ויהיה רגוע.

pr1
צילום: סטודיו פריים טיים

Cake Smash
צילומי הקייק סמאש הם דרך מתוקה במיוחד לציין את יום ההולדת הראשון של הילד/ה. מדובר בצילומי בוק במהלכם מפרק הילד עוגה מקושטת וטעימה. את הצילומים הללו ניתן לערוך בסטודיו או בטבע, כשהילד לבוש בבגדים מדליקים, עם אביזרים תואמים. אל הרקע ניתן להוסיף בלונים וקישוטים שיוסיפו לאווירת יום ההולדת.

הורים רבים הנוהגים לצלם ניו בורן ממשיכים במסורת ומצלמים למזכרת את הילד גם בגיל שנה. זוהי חוויה מגבשת למשפחה כולה המצטרפת לצילומים ומזכרת מיוחדת שנשארת לשנים.

שרית מסטודיו פריים טיים מוסיפה כי בצילומים לגיל שנה חשוב להבין שלילד יש כבר אופי ורצונות  משלו וחשוב מאוד לזרום עם מה שהוא מסכים לעשות על מנת שיהיה במצב רוח טוב ולא יאבד את הסבלנות.

pr2
צילום: סטודיו פריים טיים

בוק בר/בת מצווה
בין אם עושים אירוע גדול או לא, על בוק לכבוד ההגעה לגיל המצוות – לא מוותרים. זוהי בדיוק התקופה בה עוברים הילדים לגיל בגרות ומשתנים בכל המובנים.

שרית מסטודיו פריים טיים ממליצה לבצע את הצילומים בטבע במספר לוקיישנים ולהביא מספר הופעות לבוש על מנת ליצור תמונות עם צבעוניות מגוונת. גם פה היא ממליצה להתחשב ברצונות של המצולם וגם אם הילד/ה פחות אוהבים לחייך זה בסדר. אל הצילומים הללו היא ממליצה להגיע יחד עם ההורים והאחים על מנת ליצור את הדינמיקה המשפחתית שנותנת תמונות ספונטניות של שמחה וצחוק.

pr3
צילום: סטודיו פריים טיים

Trash The Dress
זהו יום הצילומים המשוגע ביותר, הוא מיועד לחתן וכלה שרוצים להשתגע וליצור בוק צילומים מיוחד וצבעוני. בני הזוג מתלבשים כמו ביום החתונה ועוברים יום שלם של צילומים לבחירתם, הם עוברים יחד עם צוות הצילום בין מספר לוקיישנים ובכל פעם בעזרת אביזרים שונים יוצרים סט תמונות מיוחדות. זה יכול להיות בים או בשדה הפתוח, בעזרת צבעי גואש או חולות צבעוניים. העיקר שיהיה צבעוני ושמח.

שרית מסטודיו פריים טיים ממליצה להתחיל את יום הצילומים מוקדם בבוקר ולא לאחר כדי לא לפספס את שעות האור וכמובן את השקיעה. היא מוסיפה ואומרת שכל העניין של הצילומים האלו הוא להשתגע ומכיוון שזו חוויה לכל החיים צריך פשוט ליהנות!

צילום: סטודיו פריים טיים
צילום: סטודיו פריים טיים
צילום: סטודיו פריים טיים
צילום: סטודיו פריים טיים

לפרטים נוספים והזמנת צילומים: 08-8544768 | האורגים 25, אשדוד.

prim

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך