טיפים לטיפוח העור לגברים

הזמנים השתנו והגברים של היום הם לא מה שהיו פעם. כל גבר, ולא משנה הגיל, יכול לשפר את מראה העור שלו בעזרת כמה טיפים פשוטיםהטיפים נכתבו על ידי מומחית היופי, ג'קי קרטר, מנהלת תזונה חיצונית בהרבלייף
טיפים לטיפוח העור לגברים
צילום יח"צ חו"ל

במשך שנים חברות הטיפוח פנו בעיקר לנשים, בידיעה שמוצרים לטיפוח העור הם נחלתן בלבד. זוכרים את הזמנים בהם גברים נהגו לשטוף את הפנים עם סבון ידיים ולהדביק חתיכות נייר טואלט קטנות על חתכי הגילוח? ובכן, הזמנים האלה מאחורינו, ובמקומם באו זמנים טובים יותר, בהם גם לגברים אכפת איך העור שלהם נראה. עם זאת, אנחנו יודעים שרוב הגברים עדיין מעדיפים להשקיע כמה שפחות זמן בהתעסקות במראה שלהם, לכן ערכנו עבורכם, גברים יקרים, תכנית פשוטה בת חמישה שלבים, שתעזור לכם לקבל מראה עור מטופח בקלות ובמהירות.

ניקוי
לדברי ג'קי קרטר, מנהלת תזונה חיצונית של חברת הרבלייף: "גם אם אין לכם פנאי לאף אחד מהשלבים האחרים, ניקוי העור שלכם הוא בגדר חובה. אל תדאגו, כשאנחנו מדברים על ניקוי, אנחנו לא מדברים על תהליך מסובך שיגרום לכם לפספס את משחק הכדורגל החשוב, אלא בסך הכל על שטיפת פנים פשוטה. עשו לעצמכם הרגל של שטיפת הפנים בכל בוקר ובכל ערב לפני השינה, ממש כמו צחצוח שיניים. גם אם אתם לא יכולים לראות את הלכלוך על הפנים שלכם, הוא עדיין קיים. חישבו על כל הלכלוך שאתם חשופים אליו במהלך היום – זיהום אוויר, מכוניות, עשן סיגריות ואפילו מרענני אוויר. כל החלקיקים הקטנים האלה נצמדים לעור שלכם וגורמים לנזק, שאפשר לשטוף בשניות. אבל לפני שאתם רצים לסבון הידיים הקרוב, עצרו רגע. הקדישו עוד קצת מאמץ ושטפו את הפנים עם סבון שמיועד לכך. עור הפנים של גברים נוטה להיות שומני יותר מזה של נשים, כך שכדאי לחפש סבון שמתאים לעור רגיל עד שומני, כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר..

 צילום יח"צ חו"ל
צילום יח"צ חו"ל

פילינג
אם אתם רוצים לראות הבדל של ממש בעור הפנים שלכם, אל תדלגו על השלב הזה. פילינג הוא תהליך בו מסירים תאי עור מתים מעל פני השטח של העור, כדי לחשוף את תאי העור החדשים שמתחתיהם. תחשבו על פילינג כעל נייר שיוף עדין – כמה החלקות על חתיכה של עץ מחוספס, והעץ הופך למשטח חלק ונעים. העור שלנו אמנם מתחדש בעצמו, אבל ככל שאנחנו מתבגרים, תהליך ההתחדשות הזה מאט, ואנחנו צריכים לעזור לו. כשאתם בוחרים קרם פילינג, חפשו קרם שמכיל גרגירים, שעוזרים להחליק את העור ולהחזיר לו את הברק הטבעי. לשימוש בפילינג יש גם בונוס נוסף – הוא מרכך את זקיקי השיער, כך שהגילוח יגרה פחות את העור. והכי טוב? מספיק להשתמש בפילינג רק פעם-פעמיים בשבוע.

לחות
קרם לחות יכול לשנות את מראה העור שלכם לחלוטין. למעשה, גברים זקוקים ליותר לחות לעור מרוב הנשים, מכיוון שהם מגלחים את הפנים על בסיס יומי. בכל פעם שאתם מעבירים סכין על העור, אתם לא מסירים רק שיער, אלא גם שומנים שחשובים לבריאות העור שלכם. אחרי הגילוח רובכם ודאי מורחים מעט אפטרשייב, שפשוט שורף את העור שלכם ומייבש את העור. כדי להילחם בנזק שהפעולות האלה גורמות לעור שלכם, אתם חייבים לעצמכם ולעור הפנים שלכם שימוש בקרם לחות. בחרו קרם לחות שמכיל מקדם הגנה, כדי לשמור על עצמכם גם מהקרניים המזיקות של השמש, שעלולות לגרום לקמטים, למראה עור זקן והכי גרוע, לסרטן העור.

עיניים
אחד המקומות הראשונים בהם מתחילים להבחין בהזדקנות העור הוא האזור שמסביב לעיניים. לצערנו, זה גם אחד האזורים המוזנחים ביותר בשגרת הטיפוח של רוב הגברים. בעור שסביב העיניים אין בלוטות זיעה או בלוטות שומן, ולכן הוא נוטה להתייבשות מוקדמת, שמתבטאת בקמטים. כדי לשמור על העור מפני הקמטים האלה, כדאי להחזיק בבית קרם עיניים שמעשיר את העור בלחות. כל מה שעליכם לעשות הוא למרוח מעט מהקרם מתחת וסביב כל עין, כדי שהעור יישמר לח וחלק. מרחו קרם עיניים בכל בוקר וערב, אחרי ניקוי העור.

שפתיים
תאמינו או לא, גם השפתיים שלכם מזדקנות עם השנים. אם תסתכלו היטב בתמונות שלכם מהילדות, תוכלו לראות שהשפתיים היו מלאות וללא קמטים סביבן. לרוע המזל, ככל שאנחנו מתבגרים, כך אנחנו מאבדים קולגן והשפתיים מאבדות מהמראה המלא שלהן. נשים משתמשות בתוחמי שפתיים, שפתונים וליפגלוסים, כדי להחזיר לעצמן את המראה הצעיר, אבל עבור גברים העניין בדרך כלל מסובך יותר. בדיוק כמו סביב העיניים, גם סביב השפתיים אין בלוטות זיעה או בלוטות שומן וסביב השפתיים גם אין שכבת מגן של העור, שקיימת בכל מקום אחר בגוף שלנו. ומכיוון שבשפתיים גם אין תאי מלאנין, אין להן שום הגנה מפני הקרנייים האולטרה-סגולות של השמש. גברים יקרים, השפתיים שלכם זקוקות לעזרתכם. קחו שפתון נגד יובש, רצוי אחד עם מקדם הגנה, ומרחו על השפתיים כמה פעמים לאורך היום אז כמו שאתם רואים, לא קשה כל כך לשמור על העור. אם רק תקפידו להכניס את חמשת השלבים הפשוטים האלה לשגרה היומית שלכם, תרגישו מהר מאוד בהבדל במראה שלכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך