קצה חוט חדש בנוגע להעלמותו של הנער אורי לוי

קצה חוט חדש בפרשת העלמותו של הנער אורי לוי שנעדר מאז זה מספר ימים. בעקבות חשיפת ההעלמות בכלי התקשורת הרבים הגיע מידע לפיו הוא היה באזור גדרה - אשקלון. המשפחה ממשיכה לבקש את עזרת הציבור במציאתו
קצה חוט חדש בנוגע להעלמותו של הנער אורי לוי

אמש פרסמנו את דבר העדרותו של נער בן 16 בשם אורי לוי שנעדר מביתו מאז יום רביעי ועקבותיו אבדו. השיתופים הרבים ברשתות החברתיות הביאה לקצה חוט בנוגע למיקומו של לוי כשמצלמת אבטחה קלטה אותו באזור גדרה—אשקלון עם רכב אופל קורסה בצבע בהיר המוצגת בתמונה שמספרו 98-006-10. משפחתו פנתה לציבור דרך פייסבוק וביקשה את עזרתם במציאתו וזאת לאור המידע החדש שהגיע.

כך משפחתו של הנעדר פרסמה בפייסבוק: "אנו מבקשים את עזרת הציבור. ככל שעובר הזמן גובר החשש לחייו של בננו אורי לוי שנעדר מיום רביעי האחרון. הפרסום שלכם ברשתות החברתיות עזר לנו לגלות פרטים חשובים לגביו, לצערנו זה המוצא היחידי ולכן אנו מבקשים להגביר את עירנותכם ולשתף את התמונה האחרונה בה הוא נראה באזור גדרה—אשקלון עם רכב אופל קורסה בצבע בהיר המוצגת בתמונה שמספרו 98-006-10. כל פיסת מידע ועזרה בכל אמצעי תקשורת יתרום מאוד לאיתורו. אנו נערכים לקראת יציאה נרחבת בחיפוש אחריו או אחרי הרכב בו הוא נראה לאחרונה. נא לשלוח לפרטי רק תגובות שיתרמו לאיתורו. תודה על העזרה והנכונות כי רק בעזרתכם נמצא אותו, תודה ההורים, המשפחה והחברים."

תיאורו : גיל 16, שיערו שחור ופניו מעט מזוקנות, עיניו חומות, גובהו 1.60 מטר, מבנה גופו רזה. לא ידוע מה לבש בצאתו מהבית. עונד תליון על צווארו הדומה בצורתו לכנפי צניחה. כל היודע דבר היכול לסייע באיתורו, מתבקש ליצור קשר עם תחנת אשדוד 08-6387222 או למוקד 100.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך