ג'קי בן זקן: "ממשיכים כרגיל"

ג'קי בן זקן, הבעלים של מ.ס אשדוד, נותן גיבוי למאמן רוני אוואט: "ממשיכים כרגיל". בראשון ידעו מה מצבו של גדי קינדה. תפרים בראשו של משה אוחיון, הקפטן. המאמן אוואט: "לא שבור. מאוכזב".
מחזיק בקבוק מים
(צילום: פבל)

ג'קי בן זקן הבעלים של מ.ס אשדוד נותן גיבוי מלא מאמן רוני אוואט. בן זקן ענה אמר בקצרה: "ממשיכים כרגיל". או במילים אחרות, רוני אוואט, ממשיך בתפקידו.

בן זקן נכנס לחדר ההלבשה של הקבוצה לאחר ההפסד לכפר-סבא, ההפסד הרביעי העונה מתוך 5 משחקים . בן זקן לא אמר מילה, הסתכל לשחקנים בעיניים ויצא.

המאמן רוני אוואט אמר בסיום: "המצב קשה. אבל אני לא שבור אני מאוכזב. אנחנו תוקפים, מגיעים למצבים משחקים טוב מהירים ובסוף סופגים שער ממצב אחד".

ביום ראשון ידעו מהי חומרת פציעתו של גדי קינדה. קינדה נפגע בברכו ויש חשש לפגיעה במינסקוס. במשחק הוא ישב ביציע ודידה ברגלו. כך שיש חשש גדול מאוד מתוצאות ה- MRI, שיעבור. גם משה אוחיון הקפטן נפצע בראשו והוא יזדקק לתפרים. ניבאלדו נדחף על ידי שחקן כפר-סבאי ו"הפקקים" שבנעלו פגעו בראשו של אוחיון, ששיחק כל המחצית השניה עם תחבושת לראשו.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך