לא איילה למ.ס מזל. שער במספרת של טל איילה מכפ"ס הביא לניצחון 0:1 על אשדוד

מ.ס אשדוד הייתה ראויה לפחות לנקודה מול כפר-סבא, בחוץ. אבל שער נהדר במספרת של טל איילה מכפ"ס בדקה ה-83, "גנב" עבור המארחת את הניצחון והשאיר את אשדוד בלי נקודה. הפסד רביעי ונקודת ליגה אחת לאשדוד. במחזור הבא בני יהודה מגיעה לאשדוד.
מונד ובקל
מונד ובקל. יעדרו

מספרת אחת של טל אייילה מכפר-סבא, גמרה את סיפור המשחק הזה. סיפור משחק שבו אשדוד שוב משחקת לא פחות טוב, אם לא יותר ויוצאת שוב בלי נקודות ומפסידה 0:1. נקודה מתוך 15.

אשדוד שוב פתחה בלחץ על השער של כפ"ס. בדקה ה-10 נגיחה מצוינת של ניבאלדו כבר נראתה בדרך לשער, אבל שוער כפ"ס רן קדוש מנע שער בטוח. קדוש גם מנע עוד שער מבעיטה של דן ביטון (מהיותר טובים במגרש). זה נמשך גם במחצית השנייה, כשתום מונד (509 בעט ליד המסגרת ו-6 דקות אחר כך, היה זה משה אוחיון שבעט כדור למסגרת מכדור חופשי ושום קדוש היה במקום.

ואיך אומרים, אם לא כובשים, סופגים. הבעיה במ.ס אשדוד נשארה זהה, אין רגל מסיימת. אשדוד שוב הגיעה למצבים ליד השער ושוב לא כובשת. 2 שערים ב-5 מחזורים, זה מעט מידי וזה מתבטא בטבלה. בדקה ה-83, רז כהן הגביה כדור לרחבה וטל איילה במספרת מ-12 מטרים, הוא כבש שער מדהים. 0:1 לכפר סבא. דקה האח"כ הגיע פנדל לאשדוד בשל נגיעת יד של מגן כפר-סבא, אבל השופט צביקה לוי, הורה להמשיך. איך אומרים כשלא הולך אז לא הולך.

במחזור הבא תגיע בני יהודה לאשדוד. קל זה לא יהיה. למעשה אין משחק קל, למדנו בחמשת המחזורים האחרונים.

אשדוד: ג'רפי, אל חמיד, ניבאלדו, גאלוביץ', ברוצ'יץ', בקל (מושל, 46), מונד , אוחיון, ביטון, אינברום (בן יאיר, 74), באגריץ' (דוד, 46)

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך