פתחו ביד ימין. אשדוד 28 ר"ג 22

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, פתחה את העונה הכי טוב שאפשר עם ניצחון חוץ 28:22. הזר קריבוקאפיץ, בלט עם 9 שערים, גם אדיר כהן וישראל ביטרמן היו מהטובים במגרש. בשבוע הבא עוד משחק חוץ (15.00), מול קרית-מוצקין.
פתחו ביד ימין. אשדוד 28 ר"ג 22

ככה פותחים עונה.

ניצחון משכנע בפתיחת העונה של קבוצת בכדוריד של הפועל אשדוד שגברה בחוץ על הפועל רמת גן 28-22 ופתחה מצוין את משחק הראשון הפתיחה של ליגת העל בכדוריד לעונת 2017-17.

האדומים עלו על שחקני ר"ג בכל בכל הפרמטרים על המגרש ולא היה ספק מי הטובה יותר.  המשחק נפתח בצורה שקולה עד הדקה ה10 שם האדומים העלו הילוך בעיקר בזכות יכולת מצוינת של ישראל ביטרמן שהשתלט על עמדת המרכז שהצליח שוב ושוב לחדור את הגנת רמת-גן. הזר קריבוקאפיץ בהופעת בכורה רשמית ומצוינת במדי האדומים בליגה כבש 9  שערים והרבה מנהיגות על המגרש. ללא ספק זר שעושה רושם שייתן את הטון בקבוצה ובליגה.

אדיר כהן הכישרון הצעיר הראה מדוע הוא נחשב לכישרון עם 4 שערים ושוער הקבוצה, אורן מאירוביץ המשיך את היכולת הטובה מקדם העונה עם עצירות חשובות מקו השער.

מבקיעים נוספים לזכות אשדוד:

ישראל ביטרמן – 5 שערים

עמרי קושמרו -3 שערים

בר מסורי ומיכאל גרברניק – 2 שערים כ״א

ברק עמר, נתנאל מלול ודדי פרץ עם שער אחד כ״א.

לאחר שאשדוד עברה  בהצלחה את המשוכה הראשונה  מרמת-גן, ותצפין לצפון הרחוק בשבוע הבא למפגש קצוות מול קריית מוצקין. שני משחקי חוץ בפתיחת העונה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך