השר גלעד ארדן: "אשדוד היא מהערים הבטוחות במדינת ישראל"

השר לביטחון פנים גלעד ארדן ביקר ביום חמישי האחרון באשדוד והיה אורחה של העיר, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, מ"מ ראש העיר עו"ד גבי כנפו ויו"ר הנהלת הרשות העירונית למאבק באלימות ובהתמכרויות עו"ד מאיר בן סימון, קדמו את פני השר וליוו אותו לאורך הביקור, במהלכו קיימו ישיבת עבודה במרכז החדש להורות משמעותית ברובע י"ב
מגדלור אשדוד

השר גלעד ארדן, אשר התארח ביום חמישי האחרון באשדוד, החל את ביקורו בתחנה המשטרה החדשה באשדוד ולאחר מכן נפגש עם ראש העיר במרכז להורות משמעותית, בבית החדש ברובע י"ב. את פני השר קידמו ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, מ"מ ראש העיר עו"ד גבי כנפו, יו"ר הנהלת הרשות העירונית למאבק באלימות ובהתמכרויות עו"ד מאיר בן סימון, מנכ"ל העירייה אילן בן עדי ומנהל אגף הביטחון אריה איטח.

ד"ר לסרי נתן סקירה כללית על פעילות העירייה בתחום הביטחון האישי ועל שיתופי הפעולה בין גורמי הביטחון העירוני למשטרת אשדוד. בתוך כך הוא ציין כי על פי סקר הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס), אשדוד ממוקמת במקום השני בין ערי ישראל הגדולות בנושא הביטחון האישי לאזרח. במצגת מנומקת הוצגה תכנית העבודה והפעולות שנקטה העירייה אשר הביאו לתוצאה המחמיאה, כאשר הסיבות הבולטות הן המבנה הארגוני ואופי העבודה של אגף הביטחון העירוני, מערכת "מוקד רואה" והשימוש בטכנולוגיות חכמות לכיסוי אתרים שונים בעיר, באמצעותן ניתן לזהות אירועים חריגים בזמן אמת ובכל זירה אפשרית. "מוקד רואה חכם יכול לזהות בזמן אמת אירועים בעזרת תוכנת וידאו אנליטיקה ייחודית In-House שפותחה עבור המוקד העירוני שלנו", הודגש בפני השר.

ד"ר לסרי שיבח את עבודת המשטרה והחמיא כמובן לשיתופי הפעולה ההדוקים בין גורמי הביטחון העירוני לבין משטרת אשדוד. הוא ציין כי באשדוד פותח מודל עבודה יוצא דופן בייחודיותו המצליח למקסם את המשאבים והאמצעים שעומדים לרשות המערכת ולהפיק מהם את המירב. "אגף הביטחון ומשטרת אשדוד פועלים בשיתוף פעולה ותיאום יוצא דופן, בחירום ובשגרה", הדגיש ראש העיר והביע למעשה את מה שאומרים כל אנשי המקצוע בתחום, משטרה, פקע"ר, רח"ל וגורמי צבא.

השר התרשם מהכלים שעומדים לרשות המערכת בימים של שגרה, באמצעותם היא יכולה לנהל היטב את המידע המגיע למערכת, להפעיל את הכוחות בשטח ולטפל בצורה מהירה באירועים חריגים. מנגנון זה מהדק את השליטה ואת היכולת לפקח ולטפל באירועים הן בשגרה והן בחירום. פרישת המצלמות ברחבי העיר וניצול מיטבי של המידע הנקלט באמצעות תוכנת "מוקד רואה", הופכים את אשדוד לאחת הערים הבטוחות במדינת ישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך