תחרות הצילום: "אשדוד – חופי הזהב של ישראל" – הפרס טיסה לקפריסין

עיריית אשדוד ועיריית פאפוס (Paphos) שבקפריסין, יוזמות שיתוף פעולה בנושא חופים בים התיכון. במסגרת זו, משיקה העירייה תחרות צילום פתוחה לתושבי אשדוד בנושא "חופי אשדוד", בשבועיים הקרובים. שני המקומות הראשונים יזכו כל אחד מהם בכרטיס טיסה לפאפוס שבקפריסין ובשלושה ימי אירוח שם.
חוף הים אשדוד ריק מאנשים

עיריית אשדוד ועיריית פאפוס (Paphos) שבקפריסין, יוזמות שיתוף פעולה בנושא חופים בים התיכון. במסגרת זו, משיקה העירייה תחרות צילום פתוחה לתושבי אשדוד בנושא "חופי אשדוד", בשבועיים הקרובים.

מצלמים, מעלים לפוסט האישי שלכם בפייסבוק או באינסטגרם, ונותנים לתמונה את הכותרת: "אשדוד – חופי הזהב של ישראל". לאחר מכן מעלים את התמונה לעמוד הפייסבוק של העירייה ו/או בחשבון האינסטגרם של עיריית אשדוד #ashdodyafa.

ועדת שיפוט תדרג את הצילומים המוצעים. שני המקומות הראשונים יזכו כל אחד מהם בכרטיס טיסה לפאפוס שבקפריסין ובשלושה ימי אירוח שם.

תקנון התחרות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך