מנכ"ל ארגון הקבלנים באשדוד: "ב-2020 נראה התמתנות משמעותית בקצב עליית מחירי הדיור בעיר"

"ב-2020 צפוי שמחירי הדירות יחזרו לעלות באופן נורמאלי אך עד למועד זה ימשיכו העליות החריגות במחירי הדיור", כך מצהיר שלומי בן עזרי, מנכ"ל ארגון הקבלנים באשדוד והשפלה. בן עזרי מוסיף: "התנאי להתמתנות בקצב עליית מחירי הדירות הוא שמדיניות מהנדס העיר הנוכחי תמשך"
שכונת סיטי אשדוד

"אני מעריך שב- 2020 נראה התמתנות בקצב עליית מחירי הדירות באשדוד בזכות הפרויקטים הרבים המקודמים בימים אלה בעירייה בכל הנוגע לפינוי בינוי, תמ"א 38 ותוכניות בניין עיר חדשות". לדברי בן עזרי אשדוד הפכה למעצמה ברמה ארצית בתחום ההתחדשות העירונית, בזכות פעילותו הנמרצת של האדריכל דורון חזן, ממלא מקום מהנדס העיר.

שלומי בן עזרי מנכ"ל ארגון הקבלנים באשדוד והשפלה: "בימים אלה מקודמים פרויקטים רבים ומגוונים של התחדשות עירונית. חלקם תמ"א 38 וחלקם פינוי בינוי בהיקפים גדולים, שיכניסו מלאי של דירות לשוק ויביאו איתם בשורה לרוכשים. מדובר במאות יחידות דיור לאורך רחוב הרצל, וכך גם ברובע ח' ורובע ד'. זאת לצד פרויקטים רבים של פינוי בינוי בכל רחבי העיר לצד פרויקטים חדשים ברובע המיוחד וברובע המע"ר. אני מעריך כי עד 2020 מחירי הדירות ימשיכו לנסוק בקצב גבוה כמו בשנים האחרונות, אבל בזכות בנייתן של מאות דירות חדשות באשדוד, החל משנת 2020 נשוב לתקופה רגועה ונורמלית בכל הקשור לעליית מחירי הדירות". המנכ"ל מבהיר כי 'נורמלית', פירושה עליות בקצב הצמיחה.

לדברי בן עזרי, מ"מ מהנדס העיר אדריכל דורון חזן, הביא איתו שינוי מרענן וחיובי המורגש היטב בענף הבנייה, אך ענף הבנייה דומה לרכבת שבה הקרון האחרון מסתובב אחרי שהקטר עבר לישורת, ולכן שינויים בענף הבנייה הם איטיים ומורגשים בטווח ארוך ולא ב"אינסטנט".
מנכ"ל ארגון הקבלנים במחוז אשדוד והשפלה מדגיש כי "אם לא יחול שינוי ואכן אגף ההנדסה בעיריית אשדוד ימשיך במדיניות הקיימת, אנו נרגיש את השינוי בתוך פחות מ-5 שנים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך