מזל או גורל?

כוח האותיות והמספרים / אדית סולטן
התלבטות קשה, מה ללמוד?

הקבלה מלמדת כי האדם נולד לתוך מציאות צרופה, כאשר הוא חסר אונים ומשולל כל יכולת שליטה ו/או בחירה לגבי עיקרי הדברים המהותיים בחייו: יום הלידה, שעת הלידה, מקום הלידה, מי יהיו הוריו, המין, השם שבחרו בעבורו. אין אדם שאין לו מזל, יש אדם ש לא מצליח לממש את מזלו.

אחת השאלות המעניינות ביותר את האדם החושב, היא שאלת גורל העתיד. האם הכל נקבע מראש או שמא ביד האדם לקבוע את עתידו, מתי נקבע הגורל האדם, טרם לידתו או במהלך חייו. אנו מאמינים שנולדנו עם הפוטנציאל להיות הכל, שיש באפשרותנו לכבוש כל פסגה ובלבד שיינתנו לנו התנאים הסביבתיים והרצון החופשי. ההטבעה הגנטית שקיבלנו מהורינו ומהורי הורינו, היא שקובעת לא רק את המאפיינים החיצוניים שלנו ובמילים אחרות, גורלנו נקבע ואופיינו עוצב עוד לפני שנשמנו את הנשימה הראשונה מחוץ לרחם.

חכמת הקבלה גורסת כי אין מקריות בעולם ולכל תוצאה יש סיבה וקיימת סיבה שורשית לכל מה שקורה אתנו בחיים האלה. נושאים כדוגמת עין הרע, עיכובים במזל, בנישואין, בהריון, בפרנסה, תאונות, מחלות, כישלונות והצלחות אינם קורים סתם כך ללא סיבה, וכי יש לייחס חשיבות מכרעת לכל הפרעה בקצב זרימת החיים. חכמי הקבלה לימדו כי קיימים חוקים וסדרים מדויקים להפליא במערכת הבריאה, ובעיקר איך ניתן לשנות ולנווט את מהלך העניינים כך שנוכל להיות במצב אקטיבי משפיע ולא במצב פסיבי מושפע בלבד. הכל בידי שמיים חוץ מיראת שמיים, הכוונה בזה שאמנם אופיו של האדם נקבע לפני הלידה, אך ביד האדם לבחור לכוון את אופיו השלילי לאפיקים חיוביים ולהשתמש בו רק באופנים רצויים, שמשנים את מהות האדם אותו אדם הופך לאיש שונה וכמי שנולד מחדש. בהתאם לכך, גם מזלו משתנה עם מהותו.

האם ניתן לשנות גורלו של אדם? כאשר האדם עושה שינוי מהותי ומשלב אמונה הוא זוכה להתעלות מעל גורלו, ולדוגמא אברהם אבינו שבמהותו לא היה אמור ללדת ילדים ובתפילה נענה. מי מאיתנו לא עומד נפעם ומשתומם לנוכח תהפוכות החיים, ושואל מיהו ומהו אותו כוח עצום ומסתורי שגורם לנו לנהוג באופן מסוים, שלאחריו עולות וצצות קושיות כגון איך יכולתי לעשות טעות כזאת? למה זה קורה לי? מדוע דווקא עכשיו? האם הגורל עיוור? יש חשיבות תהומית לשם האדם ותאריך הלידה המלא (לרבות שעת הלידה ומצב הכוכבים), העשויים לתת מפת אבחנתית קיים קשר הדוק ומחייב שבין יום הלידה לכוח המזל כאמצעי משפיע על קו הגורל.

אנו למדים כי לאדם, נזר הבריאה, ניתן כוח עצום ורב המסוגל לחולל תמורות אדירות בחייו ולהגיע לשלוות נפש ולאיכות חיים, הן ברובד הרוחני והן בגשמי. לאור האמור יש באפשרותנו לשפר את מזלנו וגורלנו, אומנם לכאורה הכול "כתוב למעלה", אך עם הדרכה והתמדה בכוחנו לשנות מציאות.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com

אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך