עובדי מינהלת רובע באשדוד הצילו כלב מדריסה ומצאו את בעליו

שמחה כזו לא נראתה הרבה זמן במשפחת פרץ. ליאן, הבת הקטנה, המירה את דמעות הביכו בחיוכים של שמחה וחיבוק ענק לכלב הצ'יוו'אוו'ה הקטן שאבד כמה שעות קודם
עובדי מינהלת רובע באשדוד הצילו כלב מדריסה ומצאו את בעליו

"היום במהלך פגישה עם תושבים ברחוב האשכול, הבחינה אחת התושבות בכלב קטן מסוג צ'יוו'אוו'ה שרץ מתחת לגלגלי המכוניות הנוסעות" כך מתאר ראש מינהלת רובע א' רמו ברגיג את תחילת האירוע שהחל בדרמה גדולה והסתיים בחיוכים של אושר. ברגיג ממשיך ומציין כי התושבת הצביעה על הכלב ובקשה מאתנו לחלץ אותו. "מהר מאוד נרתמנו לעזרת הכלב הקטן וחיפשנו את בעלי הכלב, אך לצערנו ללא תוצאות. כמובן שלא יכולנו להשאירו בחוץ אז אספנו אותו אלינו עד שנמצא את בעלי הכלב".

עובדי מינהלת הרובע פרסמו מיד על כלב שנמצא במשרדי המינהלת וממתין לבעליו. לאחר מספר שעות התקבלה שיחה במשרדי המינהלת מאישה בשם שירה, שהזדהתה כבעלים של הכלב ומסרה את כתובתה. "כאשר הגענו לבית של שירה הייתה התרגשות עצומה. ליאן, בתה הקטנה, קפצה על הכלב בחיבוק עצום ובאושר גדול. הרי בן משפחה חזר הביתה" אומר ברגיג בהתרגשות לא קטנה ומגלה לנו כי "גם אנחנו שמחנו מאוד על שיכולנו לעזור ולקחת חלק במעשה טוב".

שירה פרץ, אם המשפחה, מיהרה להודות לאנשי המינהלת על המחווה ההומנית ושלחה להם תמונת סלפי מרגשת עם הכיתוב "תודה למלאך שלנו שמצא את סנו…" כשהיא חתומה ב-לב גדול ואדום!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך