המגרש באצטדיון הי"א יצטרך לגדול

לבקשת מנהלת ליגת העל, אשר עורכת ביקורים במגרשי הכדורגל של קבוצות ליגת העל, יצטרכו להגדיל את את אורך המגרש באצטדיון הי"א, בכדי לאשרו לעונת המשחקים הקרובה. אגב אותו מגרש רק לפני שתי עונות אירח משחקים בליגת העל במידות הנוכחיות. מהמנהלת נמסר: "זו בדיקה שגרתית של כל האצטדיונים".
המגרש באצטדיון הי"א יצטרך לגדול

מגרש הכדורגל באטדיון הי"א יצטרך לגדול. ב-6 מטרים לאורך וב-6 מטרים לרוחב. כך עולה מדרישת בצוות הבדיקה של מנהלת ליגת העל.

המנהלת דורשת שאורך המגרש, בין גדר לגדר, יעמוד על 120 מטרים ובאשדוד יש רק 114 מטרים. גם ברוחב יש לאשדוד בעיה, מאחר שהמנהלת מבקשת שרוחב המגרש בין גדר לגדר יעמוד על 80 מטרים ובאצטדיון הי"א יש רק 74 מטרים.

המעניין הוא שאותו אצטדיון ואותו המגרש אירחו רק לפני שתי עונות, עת הייתה הקבוצה בליגת העל את קבוצות ליגת העל, עם אותן מידות, עכשיו דורשים לשנותם, בכדי לאשרו לעונה הנוכחית בליגת העל. במנהלת עורכים באופן סדיר בדיקות כאלה בכל האצטדיונים בליגה.

ממנהלת ליגת העל נמסר כי זוהי בדיקת אצטדיונים שגרתית שנערכת לכל האצטדיונים בארץ וכי זוהי רק בדיקה ראשונית והקבוצות מתבקשות לדאוג לתיקון הבקשות של צוות הבדיקה.

אגב ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, אמר רק לאחרונה כי הוא עומד בראש צוות שבוחן את קידום בניית אצטדיון חדש לכדורגל בעיר אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך